vastloper farm

Discussie in 'Help archief' gestart door -edwin30-, 22 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Hier slaat het spel ook al dagen vast. Het is niet fijn maar meestal gaat het na een (lange) tijd ineens weer beter. Ik wacht dus maar af.

2. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

o_Ok ik heb sinds een aantal weken veel last van vastlopen in Firefox. Vandaag al 4 keer, alhoewel dit soms dagen niet voorkomt.
    Wat mij opvalt is dat dit vaak gebeurd na bezoek aan de bioscoop. Met name als er niet betalende films of een zwarte film wordt gedraaid.
    Ik heb gezocht of er andere problemen zijn op mijn PC maar kan niets vinden.
    Overigens heb ik dit probleem ook bij een ander spel van BP, namelijk Rising Cities. De bovengenoemd 4 keer is dan ook een combinatie van de 2 spellen. Wel in beide gevallen na bioscoopbezeok.

Laatste bewerkt: 12 Oktober 2015
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Firefox loopt bij mij ook steeds vast en ik kom nooit in de bioscoop, doet het niet. Nu maar bij Edge (windows 10) omdat chrome niet eens opstart.
    Tot nu toe ging het eigenlijk best lekker bij mij maar de laatste dagen, pfffff.
    Alles schoon en zelfs 1x in de week defragmenteren.

omaatje75 vindt dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier zelfde probleem alleen hier bevriest de boel en moet je heeeeeel lang wachten voordat je weer verder kunt. dit bij firefox en chrome.
    meestal gaat het spel weer verder als ik C.A indruk. vreemd toch

omaatje75 vindt dit leuk.
  5. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Hier ook al de laatste weken last van. Opschonen doe ik ! alleen het maakt niks uit . Als je van het ene veld naar het andere gaat loopt het vast, en moet je de boel vernieuwen om weer in het spel te komen en dat duurt lang !!! Ik gebruik Chrome,

6. hoogendoornmulder

hoogendoornmulder Forumleerling

ik heb sinds vanmorgen een vastloper in chrome, kan niet van het ene veld naar het andere, maar moet eerst uitloggen en weer inloggen.

7. truus1949

truus1949 Forum prof

hier het hele spel vast gelopen met firefox kan niets meer
    had al weer dagen last maar nu wil het niets meer kan niet meer uitloggen
    ook niet met op nieuw opstarten

langeveentje vindt dit leuk.
  8. langeveentje

langeveentje Doorzetter

hier ook ontzettend veel last bijna niet te doen hoop snel op een oplossing

9. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Heb ook regelmatig last van een bevroren scherm voor een paar seconde.
    En inderdaad vooral op velden waar veel stallen staan en bij het oogsten. Meestal kan je wel doorgaan met oogsten en verwerkt hij het daarna wel gewoon allemaal tegelijk. (Heb al wel de animaties uitgeschakeld)
    Soms heb ik bij het inloggen een bevroren scherm, op dat moment 2x klikken op het pictogram van firefox op de taakbalk en hij doet het weer.

Het is irritant, maar niet zo erg om dat het mijn plezier in het spel wegneemt ;)

10. N0uk

N0uk Forumleerling

Hier idd ook vastlopers van het ene naar het andere scherm.:( niet fijn!!

11. goldpit

goldpit Junior expert

hier ook nog steeds problemen. het spel bevriest soms gewoon. alles geprobeerd maar niks schijnt te helpen. soms als ik geduld heb en laat het scherm voor wat hij is lukt het om weer verder te spelen. Vakk ook niet en moet ik Firefox opnieuw starten en zelfs dan kom ik soms ook niet in het spel

12. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Het is weer heel erg vandaag. :wuerg:
    Korte gewassen zaaien met knechtencoupon en steeds opnieuw moeten inloggen, schiet niet op.
    Zeer vervelend!

snietje1 en omaatje75 vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik kan nu zeggen dat windows 10 ook geen uitkomst bied. Zowel in firefox als in chrome is het hetzelfde.
    Dat was dus mijn laatste kans op verbetering.
    Gelukkig ben ik gewend dat het blijft hangen..8)

harm-jan70 en omaatje75 vinden dit leuk.
  14. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Hier is het ook een drama. Heeft denk ik weer te maken met de flash player. Alles weer opnieuw geinstalleerd en ge-update, koekjes verwijderd, niets helpt. Met firefox loopt het steeds vast. Speel nu weer via I.E.

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.