vastloper farm

Discussie in 'Help archief' gestart door -edwin30-, 22 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

In aanloop tot het event de flashcache geleegd, maar sinds 12.00 uur krijg ik de farm niet geladen, eenmaal op een veld komen er vastlopers en is wederom refreshen aan de orde en ook het forum geeft problemen om te laden.
    Test naar andere websites geen enkel probleem, staan gelijk in het scherm.

2. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hoi,

Hier ook last van bevroren schermen, vooral als ik mijn farm opstart, kan dan niks anders dan weer opnieuw opstartten. Dit heb ik in firefox.

3. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

hier ook alleen in firefox........vrees dat daar het probleem ligt

4. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

Hier ook met firefox. Ik heb nu standaard de task manager ernaast om firefox te 'killen' als het vastloopt, om hem daarna weer zo snel mogelijk te starten en in te loggen op de farm. Spannend als je met EP-bonussen bezig bent van 10 of 20 minuten :eek:.

5. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik had ook de "bevries" klachten. Ik heb windows 10 en gebruik Firefox. Net even geprobeerd onder de nieuwe browser van 10 (ben even kwijt hoe hij heet) en heb 4 velden kunnen oogsten zonder te hoeven wachten. Dus misschien toch een browser probleem.

Misschien toch iets te vroeg gejuicht, liep net wel weer vast met het verwisselen van veld, moest ik toch weer opnieuw opstarten...

Laatste bewerkt: 5 Oktober 2015
  6. farro

farro Forumkenner

Hier hetzelfde probleem. Desktop heeft windows 10 en daar gebruik ik de browser "edge" loop steeds enkele tellen vast om daarna erug te werken voor enkele tellen en dan weer hetzelfde.
    De laptop heeft nog altijd windows 7 en daar gebruik ik explorer en/of chrome maar hier ook hetzelfde probleem.

7. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hier ook weer veel last van het haperen van het spel, de laatste paar dagen.
    5 accounts met de hand doe je nu 2 uur over ( normaal zeker 3 kwartier minder )
    Grote akkers, stallen en bomen. Geen pretje...... eventjes de boerderijtjes doen is er niet bij.
    Erg jammer, ga vandaag dus maar 2 keer naar de boerderijtjes, kost anders toch teveel tijd.

Sintra98 en farro vinden dit leuk.
  8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook met firefox

9. farro

farro Forumkenner

Ik vind dat de snelheid met "google chrome" hoger is, het is nog niet wat het zo moeten zijn maar het is beter dan via explorer (bij mij althans).

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb zowel in Firefox, als chrome, als safari. Zowel op een laptop die veel meer aan kan dan deze boerderij, als op een apple, die nooit problemen geeft. Maar overal bevriest de boerderij al een hele lange tijd.
    Ik heb er mee leren leven....

omaatje75 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. AN_dv2

AN_dv2 Forumleerling

>:(Pff zo niet leuk meer die vastlopers al tig bomen mest en suzie bomenmest verspilt. en het word steeds erger de bahama gaat nog maar dan begint het 1e veld na 2x vastlopen op dat veld ververs ik deze dan gaat de rest vh veld goed het volgende veld begint het weer. en en veld met de dieren (zonder animatie en alle velde op de minste kwaliteit) is een drama. Ik moet dit zo snel mogelijk afhandelen anders is de bonus vd kraai afgelopen voordat ik alles geoogst heb. Het maakt niet veel uit welke browser ik neem de ene is nog erger dan de ander. Aan mij PC ligt het niet. Voordat dit drama begon kon ik verschillende browsers programma's naast elkaar open hebben en dit zonder probleem. Overdag is het erger dan na 0.00 uur s'nachts.
    Pak dit probleem eens aan voordat er nog meer velden enz bijkomen.
    De kraai enz iets langere werktijd geven zou handig zijn.

vermoeide speler
    :oops:

VosStiertje vindt dit leuk.
  12. Renske45

Renske45 Junior expert

Bijzonder is, dat het alleen geldt voor het oogsten, althans bij mij. Zaaien en dieren voeren gaat op rolletjes.
    En als het bij iedereen alleen bij het oogsten is, wat zegt dit dan over browsers? Of is er misschien toch iets anders aan de hand?

13. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik speel nu in chroome en heb daar nergens last van. Hier alleen in firefox

14. moppeltje

moppeltje Forummeester

en meestal in de ochtend uren...............

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb er ook al dikwijls last van gehad maar ik trek het me niet aan, wat zijn enkele seconden in een mensenleven?
    gewoon even relaxen en dan verder doen.
    een fijne dag nog voor iedereen

16. molentandje

molentandje Gevorderde

ja hier ook alleen de bahama velden laden maar 99 %, de rest gewoon ,erg irritant heb de browser al geleegd niks helpt. k..tzooi

17. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Zou het zomaar kunnen dat, ook bij jou, de problemen opnieuw begonnen sinds de komst van Renzo?
    Is altijd hetzelfde en BP maar steeds beweren dat het er niks mee te maken heeft.
    Pffff kost me een hoop SM, Susimest, water en mest.

18. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb al een paar dagen als ik op Baha ben dat ik er niet meer uit kan. Het bordje landkaart licht dan wel op maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd dan niets. Het maakt niet uit op welke plek ik dan bij dat bordje druk. Ik moet dan eerst het spel verversen en dan kan ik pas van het eiland af. Ik speel in Chrome. Ik heb het alleen op Baha op alle andere velden heb ik daar geen last van.

19. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Heb hier al n paar dagen dat probleem. Alleen op baha en in
    t bos. Net als jij, kan je doen wat je wilt maar je zit gewoon vast :cry:
    Verversen is dan de enige optie... Fijn, dat gehannes als je 20% extra ep
    nog 1 minuut aangeeft o_O

20. polkey

polkey Oudgediende

Als ik de Firefox moet refreshen voor de wolkenrij die klaar is ( het bugje ofwel irritante bug wat nog steeds niet automatisch de klok laat doorlopen ) dan komt het popupvenster met aanbiedingen/nieuws in beeld, dat staat gelijk vast.
    Het lost het probleem niet op maar als Firefox vast staat heb je een optie tot doorgaan op de volgende manier, rechtsklik linksonder op je Firefox icoon van de browser ( die in de balk staat ) en kies dan Firefox ( 3e vanaf onderkant )
    Er opent zich een nieuwe Firefox die je kunt sluiten, de bestaande waar je Farm op draait is uit de bevroren toestand.

De traagheid, vastlopen tijdens oogsten en zaaien, wisselen velden, kun je hier niet mee oplossen, dat is aan BP.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.