vastlopen spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 12 Juli 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Als ik via de molen of een quest naar de zaadhandel ga om een bepaald gewas aan te vullen zie ik na de aankoop niet gelijk het bordje "uitverkocht" verschijnen zodat ik weet dat het is gelukt. Pas als ik er uit ga en klik op een ander soort voer of een andere quest en daarna terug ga om weer naar het gewas te gaan kan ik deze bevestiging zien.
    Ik heb mijn cookies en cache al gewist, hebben meer mensen hier last van?
     
  2. Catrientje

    Catrientje Forumleerling

    Helaas veel last van een soort van "draaiende bloem" en moet steeds in en uit loggen om een veld te bewerken. Heb ik deze bewerkt dan kijk ik even later en en is alles weer terug bij af, of er staan geen gewassen meer op. Jammer van mijn evenement gewas, alles opnieuw moeten zaaien en duurt nu weer langer en ik zie mij het zo niet redden. Tevens zie ik teksten bij de cooperatie in het Duits, en leveren in het Engels.
    ??? Wie weet raad???
     
  3. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik heb dan weer geen last van draaiende bloemen wel dat ik elke keer niet naar een ander veld kan
    en dan f5 moet doen en weer opnieuw moet beginnen,alles al opgeschoond dus daar kan het niet aan liggen.
    bij het hele event nergen last van gehad nu wel,kan niet eens uitloggen.
     
  4. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    De hele dag loopt steeds het spel vast. Cache en browser geschoond, cccleaner gebruikt, maar het probleem blijft
    hebben anderen dit probleem ook?
     
  5. -angel661-

    -angel661- Forumleerling

    ik heb het gisteren ook gehad, elke keer met de molen, vandaag heb ik het nog vaker, vervelend hoor
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goede morgen, Ik heb een zeer traag spel en mijn velden gaan niet open. kan hier wat aan gedaan worden worden? Bij voorbaat dank hiervoor, Sintra98
     
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ah, ik ben niet de enige dus. Het reageert allemaal nog al aan de slome kant.
     
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Mijn farmpje reageert ook niet lekker. Draaiende bloemetjes, moeilijk wisselen van velden.
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Op mijn farm willen ze ook niet erg snel werken,alles met laden erg traag.
     
  10. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    hier is alles ook traag, en voer maken in de molen gaat ook niet echt lekker.
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb even meerdere draadjes van jullie samengevoegd om het overzicht te kunnen houden. Ik heb jullie meldingen doorgegeven en vanuit andere landen komen soortgelijke meldingen zie ik.
    Ik wacht nog heel even om te zien of er nog wat informatie binnen gaat komen, maar ik weet dat ze bij BP ook nog geen idee hebben wat er aan de hand is, er zal zo nog wel een OA komen om iedereen te informeren.

    edit nog een aanvullende vraag, spelen jullie in de browser of in de standalone client / download versie? Al hebben wij het idee dat het in beide speelt maar om het zeker te weten.
     
  12. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    ik speel met fire fox
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  13. Yolanda64

    Yolanda64 Forumleerling

    alles opent zich maar kan aanklikken wat ik wil maar hij reageert nergens op.

    Kan het event niet afmaken, geprobeerd op de pc, iPad en telefoon
     
    Laatste bewerkt: 13 Juli 2022
  14. bolleke10

    bolleke10 Forumleerling

    hier is het zelfde heb al van alles geprobeerd maar wordt niet beter
     
  15. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik speel in google chrome.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  16. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Speel momenteel in de "client versie" en wisselen naar een ander veld gaat niet.....ttz. de schapen blijven langer lopen dan normaal, maar dan sta je terug op de landkaart. Dus het veld opent zich niet, tenzij je F5 doet.....
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  17. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Heb last van draaiende bloemetjes. Voor elk veld even in en uitloggen helpt. Speel in Google Crome.
     
  18. jolanda13

    jolanda13 Teller

    speel in client maar op de andere versie is het niet beter
     
    wolters63 vindt dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik speel via de browser-versie en ook hier is het spel traag, met draaiende bloemetjes en soms vastlopen met het wisselen van velden. Met het verversen van het spel loopt het dan wel weer door.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik heb hier ook het probleem van de draaiend bloemetjes en het vastlopen van het spel. Sintra98 heeft hier ook al een probleem gehad en gevraagd of er wat aan te doen is soms moet ik zelfs het spel geforceerd stoppen om dan na de Ccleaner weer helemaal op nieuw te beginnen. Groetjes van Cornelly52
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.