Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Hier edelweiss slecht moet steeds opnieuw inloggen
     
  2. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Hier Koala46, disteren en vanmorgen deed het spel het goed, vanmiddag ook weinig problemen met zaaien en oogsten van gewas. Vanavond loopt het spel vast zodra je een poosje bezig bent, niets reageerd meer op klikken. Pas na sluiten van browser en opnieuw inloggen spel doet het weer ga kadootjes maken en na een stuk of 10 kadootjes loopt het spel weer vast. na herstart spel kunnen puzzelen met horde en stoten.
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het spel loopt hier nu echt goed. Vanmiddag en vanavond geen problemen of haperingen meer.
     
  4. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Gaat nu goed
     
  5. rietje1954

    rietje1954 Forumbeginner

    ik kan op het momend geen kadootjes versturen en het kadootje ophalen iemand hier ook last van
     
  6. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Helaas merk ik vandaag weer geregeld dat ik de gele bloemetjes heb draaien dat ik van veld moet wisselen of zelfs moet verversen :(
     
  7. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Hier ook maar enkel bij de Edelweissvallei.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  8. jopie

    jopie Forumkenner

    heb hetzelfde bij de edelweissvallei
    de rest loopt goed
     
  9. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Dit is ons ook opgevallen, ik heb het vermoedden dat het ligt aan hoeveel mensen er spelen op dat moment
     
  10. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    helaas hier ook nog steeds draaiende bloemetjes, vastlopen en opnieuw moeten opstarten
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Daar gaan we weer:cry:, helaas kan ik niet inloggen, teveel mensen tegelijk die een event willen starten;)
    Ben ik erin word ik er weer uitgegooid.:(
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. jopie

    jopie Forumkenner

    hier hetzelfde:cry:
     
  13. bolleke10

    bolleke10 Forumleerling

    hier hetzelfde al 3 maal veld leeg gemaakt kom je terug weer hetzelfde
     
  14. kapelaan9

    kapelaan9 Gelegenheidsauteur

    hier ook weer waardeloos je word er wanhopig van nog even en ik ben er klaar mee ze kunnen beter een dag offline gaan en los t goed op dit is zo niet te spelen
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier loopt het op zich goed. Maar de vallei is wel een dingetje. Daar moet ik regelmatig het spel verversen.
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Puzzel 3 x opnieuw moeten beginnen, zelfs de stukjes die goed zouden liggen zijn weer weg, ik kom over een uur of zo wel terug.;)xD
     
  17. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Het verjaardag event is bij mij klaar dus daar heb ik geen problemen mee.
    Het vuurvliegjes festival opgestart om 14.30 en loopt als een tuut.
    De Farm was vanmorgen maar ook nu geen probleem mee.
    Edelweisvallei moet regelmatig de F5 knop gebruiken die loopt niet prettig.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    nu kom ik er helemaal niet meer in
     
  19. snoepietje

    snoepietje Forumleerling

    Ik kom er nu niet meer in, was bezig met het verjaardagsevent, de laatste taartjes maken, is klaar maar toen bevroor die, uiteindelijk er naar een tijdje afgebroken, en met opnieuw inloggen krijg je bad gateway: daarna nog eens geprobeerd, gaat die wel maar blijft op 45% hangen
     
  20. hondje34

    hondje34 Gelegenheidsauteur

    hier kom ik er ook niet meer in