Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Goedemmorgen. Hier liep het ook goed. Alles kunnen doen. o_Ok de vallei doet het nu goed. Spel is sneller
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier loopt het ook goed in google.....zelfs de skiweide deed goed mee het spel liep 1 keer vast op de woelige weide daar was een draaibloempje dus F5 maar misschien was ik daar mee iets te snel xD
     
  3. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    plantage loopt steeds vast.heel vervelend
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  4. boerintien

    boerintien Gelegenheidsauteur

    Hij blijft traag en kom ook niet in mijn plantenveredeling molen inzetten en markt staat er niet
     
  5. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Er is wel enige verbetering, maar het loopt nog niet allemaal even soepel....
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Op zich gaat het nu wat beter , alleen nu heb je draaiende bloemetjes op markt als je iets wil kopen of verkopen .
     
    Huhmmie38 en Butsmuts vinden dit leuk.
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Het draait nu wel lekkerder. Openen kistjes en op de markt soms nog wel laadbloemen maar ook daar minder dan de afgelopen dagen.
     
    Huhmmie38 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Als er hier geboerd wordt en je haalt het gewas er af, dan bevriest het spel heel even. Soms gebeurd dit ook als je het erop gooit.
     
    Laatste bewerkt: 31 Januari 2024
    .Fisherman. en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  9. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Er waren allerlei problemen meet het steeds weer vastlopen van het spel maar wat vond ik het leuk. Heb zo van die prachtige puzzeltjes genoten. Ben blij dat het vanmiddag verder gaat.
     
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Het was gisteren iets beter maar vandaag is het weer slechter loopt constant vast helaas
     
  11. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Gisteren liep het weer een beetje,maar vandaag weer niet. Ik kan niet op de velden komen en de wolkenrij opent ook niet....:-(
     
  12. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Gisteren geen hangend spel, of lege velden. Maar vandaag weer veel draaiende bloemetjes en velden die leeg blijven. Na aantal keer F5 kwam alles uiteindelijk weer tevoorschijn. Dus het werkt nog niet allemaal optimaal :)
     
  13. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Hier blijven de bloemetjes ook weer draaien.-.-
     
  14. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het lijkt wel of het weer van voren af aan begint , draaiende bloemetjes , het boeren rad wat bevriest , van het ene veld naar het andere ook bevriezen .
     
  15. francinehots70

    francinehots70 Gelegenheidsauteur

    hier werkt alles goed,hopelijk blijft dat zo:music:
     
  16. jolanda13

    jolanda13 Teller

    hier werkt ook alles goed
     
  17. yolan43

    yolan43 Forumbeginner

    bij mij wil de taart niet sluiten heb nog 1 schijf open en de muffins
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier werkt t ook goed zelfs de puzzel laat zich snel leggen....wat me opvalt is dat ik nu meerder puzzelstukje zie terwijl de vorige keer elke keer maar 1 puzzelstukje rechts in het balkje verscheen...waardoor het ook wel wat langer duurde om te leggen maar voor nu werkt het goed....:)
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  19. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Werkt weer als van ouds en puzzelen is weer een leuk spelletje :)
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Puzzle ging geweldig . Onthouden voor de volgende keer, alle stukjes in 1 keer geven is dus de oplossing.:D:p