Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Kaatje344

    Kaatje344 Forumleerling

    hier idem dito
     
  2. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Hier ook 1 drama al vijf dagen
    De hele quest ergernis als dit zo blijft verliest bp heel veel spelers helaas
     
  3. milansfarm

    milansfarm Gelegenheidsauteur

    Hallo
    Ik probeer al drie keer te openen maar er staats niets en steeds vastlopen echt vervelend
    Jammer hoor :cry::cry: niet leuk Grt Milan
     
  4. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Gelegenheidsauteur

    Het is wel gelukt te zaaien en oogsten, maar nu (en 2 uur geleden) kan ik geen DI's geven omdat ik de namen niet ziet.
     
  5. wavervelden

    wavervelden Gelegenheidsauteur

    nog steeds vervelend traag, vastlopend spel. Hopelijk komt er snel verbetering want dit is echt niet leuk.
     
  6. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    hier ook nog steeds ik stop er nu mee kijk strakjes wel weer ben al 3 kwatier bezig
     
  7. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Hier ook nog steeds drama. Continu draaiende bloemetjes. o_Ok op de standaardvelden en volle maan. Wellicht moet BP nu maar even stoppen met nieuwe events aan te zetten totdat de "traagheid" opgelost is......
     
    Eefke! en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. duiveltje58

    duiveltje58 Gelegenheidsauteur

    het duurt erg lang voor ik eindelijk op mijn velden kom, en wisselen van de veldjes duurt ook eeuwen.
    volle maan veld idemdito.
    wordt er niet vrolijk van -.-
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Via FB heb ik al vernomen dat er veel spelers zijn die gaan stoppen met dit spel. En dat zijn betaalende spereler die er echt veel geld in stoppen. Meer dan 100 euro per maand.
     
  10. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Maar waarom geven ze geen feedback of is het een groot probleem
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kan je een update vinden: https://board-en.farmerama.com/threads/performance-issues.45588/#post-298975

    Beste boeren,

    Wat betreft de prestatieproblemen waarmee spelers sinds afgelopen donderdag worden geconfronteerd. Het team heeft sindsdien samen met onze technische afdeling hard gewerkt en misschien hebben we een tussenoplossing gevonden om de problemen voor de spelers op te lossen: we zullen een knopfunctionaliteit implementeren

    waarmee gebruikers het maximaal mogelijke aantal puzzelstukjes kunnen maken op basis van hun beschikbare bronnen.

    Het primaire doel van deze verbetering is het verbeteren van het puzzelproces voor onze spelers, waardoor het aantal klikken en serververzoeken dat nodig is om alle stukjes te verkrijgen, wordt verminderd.
    De voorgestelde knopfunctionaliteit werkt als volgt:

    • Het maximale aantal puzzelstukjes dat kan worden gemaakt op basis van zowel de resourcebeperkingen als de puzzellimiet, verschijnt door op de knop te klikken.
    • Als de puzzellimiet niet wordt bereikt, blijft de knop actief, zodat gebruikers kunnen doorgaan met knutselen. Als de limiet echter wordt bereikt, wordt de knop gedeactiveerd om onnodige pogingen te voorkomen om de ingestelde puzzellimiet te overschrijden.
    • De deactivering van de knop blijft bestaan totdat de gebruiker nieuwe fabrieksproducten aanschaft. Zodra er nieuwe molenproducten zijn verkregen, wordt de knop opnieuw geactiveerd, zodat de gebruiker zoveel stukken kan maken als zijn nieuw verworven grondstoffen toelaten.

    Door deze functionaliteit te implementeren verwachten we een vermindering van het aantal API-aanroepen en database-aanroepen (DB), wat bijdraagt aan een efficiënter en gestroomlijnder Bday-evenementensysteem.

    Verder zullen de volgende actiepunten worden uitgevoerd nadat we bewijs hebben dat de mogelijke oplossing de prestatieproblemen oplost:

    • Activeer het Verjaardagscommunitycadeau opnieuw om spelers die het niet konden verzamelen de kans te geven het te bemachtigen
    • Voer scripts uit voor de dagelijkse inlogbonus
    • Voer een script uit voor de verjaardagskalender
    • Uitreiking van ingame-compensatie
    • Verleng het verjaardagsevenement en breng het komende Firefly-evenement opnieuw in evenwicht
    Het kost tijd om dit te implementeren en het kan zijn dat de huidige problemen hiermee niet worden opgelost. Wij houden u op de hoogte
     
    Tyrany en .Fisherman. vinden dit leuk.
  12. erik19691

    erik19691 Actieve auteur

    Hier ook nog steeds draaiende bloemetjes
     
  13. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Hier ook nog steeds draaiende bloemetjes ,ik probeer de puzzels te maken,maar dit kost vreselijk veel tijd en ergernis. Steeds maar draaiende bloemetjes >:(
     
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wanneer gaat dat in dan ??? hier nog steeds waardeloos pfffffffffffff Al snap ik er nietes van :oops:;)
     
    Laatste bewerkt: 29 Januari 2024
    Eefke! vindt dit leuk.
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Als ik 's nachts inlog geen problemen maar dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit spel ?
     
    janniekwak en Eefke! vinden dit leuk.
  16. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Wanneer komt er een antwoord van het hoofdkantoor? De moderators kan je niks verwijten ,die doen hun best!
    Ik word hier echt zo boos om, het spel is NIET te spelen ,ja als je de hele dag niks anders hoeft te doen kan het misschien, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn???!!!>:(>:(>:(
     
  17. jo1808

    jo1808 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    hier ook nog hetzelfde ben al een half bezig en telkens opnieuw inloggen kom zo niet verder hoop dat het snel opgelost wordt zo zakt de moet wel in je schoenen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Januari 2024
    Eefke! vindt dit leuk.
  18. boerharkie

    boerharkie Forumleerling

    Nu word ik er overal uitgegooit..... en het is echt waardeloos zo hoor pfff
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik werd er ook uitgegooid. Kan bijna niets meer. Wordt weer erger
     
  20. MissMinky

    MissMinky Forumbeginner

    al een paar dagen slechte verbinding duurt veeel telang resetten werkt ook niet meer. doe er wat aan word nu kwaad bah bah