Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    We zijn 1 uur verder en we horen maar niks een beetje vreemd
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  3. Predator19691

    Predator19691 Forumleerling

    Ik heb het als ik rechtboven naar het forum wil of mij wil afmelden dan kan ik drukken wat ik wil maar er geburt niks.
    Dan sluit ik maar af door heel internet af te sluiten en opnieuw mij aan te melden.
    Hoop dat er snel een oplossing komt, maar denk dat er al hard aan gewerkt wordt. Fijne dag allemaal en alvast een prettig weekend.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb daar ook last van,en hij geeft aan dat er een fout is,wel omslachtig zo maar zal ook wel weer goed komen.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je hoeft het niet op deze manier te doen. Het spel verversen (bijv. F5) is genoeg. Zo doe ik het ook steeds.
     
  6. petraagten

    petraagten Forumleerling

    Daar heb ik ook last van
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik kan telkens niet uitloggen.komt een compleet error scherm
     
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Klopt als je het kruisje in het spel gebruikt. Als je dan op OK drukt onder in het scherm met die foutmeldingen dan wordt je gewoon uitgelogd.
     
  9. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Ik heb dezelfde problemen. Kan niet op het forum of uitloggen zonder F5 te doen. Dan kan ik wel uitloggen maar met een uitgebreide foutmelding.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    o_Ok ik heb dat probleem en dan alleen nog FN+F 5 dat is mijn reset procedure
     
  11. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Als ik het vuurtorenveld wil oogsten loopt het spel altijd vast. Afsluiten en opnieuw starten is het enige dat werkt..
    Hoe kan ik dit oplossen?
     
  12. cahena

    cahena Forumleerling

    Heb ik ook altijd, gek word je ervan, alles duurt lang en f5 werkt niet en dan die vastlopers, even vlug erdoorheen jassen is sinds die client er niet meer bij
     
  13. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Misschien is het goed om het eens te proberen met een internet browser zoals Chrome. Het spel is een stuk verbeterd sinds de laatste grote update. Bij mij werkt het nu meestal goed. Maar misschien komt dat ook door mijn nieuwe laptop.
     
  14. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Hoi, ik heb al weken, elke keer als ik bij de vuurtoren mn items wil oogsten, dat m'n spel vastloopt precies als ik oogst.
    Dan loopt het spel zo vast dat ik m'n punten niet zie bijtellen en dat ik opnieuw moet inloggen.
    Wie weet wat ik daar aan kan doen?
    En: komen m'n punten er wel bij? Of loop ik die al tijden mis??
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dit lijkt me een goede reden om even een berichtje aan Support te sturen:music:
    Ik ga ervan uit dat je punten wel geteld worden, maar dat je schermweergave op dat moment niet klopt.
    Denk eraan dat je voldoende tekens in je bericht zet i.v.m. een minimumlengte van het bericht... anders wordt je bericht niet verzonden.
    Support vind je onder het houten frame van je speelscherm of bij het uitroeptekenen rechtsboven in je speelscherm.
    Succes:)
     
    .Fisherman. en LdVL vinden dit leuk.
  16. lowflyer2010

    lowflyer2010 Forumleerling

    Momenteel heb ik weer problemen met inloggen, zelf het inloggen op dit forum duurt soms meer dan 10 sec.
    Momenteel geeft inloggen: An error occured while processing your request.
     
  17. B0LLIE

    B0LLIE Forumbeginner

    Hij bevriest tegenwoordig elke avond zodanig dit ik uren niks kan doen. Soms krijg ik zelfs dezelfde fout als tijdens de ddos aanval.
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik vermoed dat de problemen van zowel 11-08-'23 als 12-08-'23 ook beide te koppelen zijn aan een Ddos aanval en niet het spel die bevriest. Let wel: Ik ben geen mod maar gewoon een speler. Dus het is gissen van mijn kant.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. boer59

    boer59 Actieve auteur

    het spel blijf maar vast lopen echt niet leuk meer ik speel al meer dan 13 jaar nooit mee gemaakt dit wat is er aan de hand met het spel
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende


    Lees de technische aankondigingen even.