Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Hier is dat ook bijna dagelijks het geval. Ik heb net handmatig eventgewas geoogst, ingezaaid en water gegeven wat redelijk ging. Nu wil ik mest kopen op de markt, maar dat lukt telkens niet.
    Al 4 keer opnieuw ingelogd, maar op de markt loopt het spel telkens vast. Idd na zo'n 10-11 jaar spelen is dit niet leuk meer, sinds de nieuwe manier van spelen.
     
  2. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Jammer genoeg heb ik hetzelfde probleem!-.-
     
  3. henkkuipers

    henkkuipers Forumbeginner

    Ik heb farmara vandaag zeker 15 keer opnieuw moeten opstarten, omdat tijdens het oogsten het programma vastloopt. Hier wordt ik niet enthousiast van
     
    anneke071997 vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hebben jullie wel een paar seconden geduld?
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. jule****

    jule**** Actieve auteur

    Hier ook, in half uur 15 keer!!!!!!!!
     
  6. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Ik ben vanavond begonnen met het event en ik gebruik knechten. De velden worden voor de helft geoogst dan moet ik opnieuw uit- en inloggen en dat gebeurt per veld. Al mijn voordelen van de huisdieren gaan dus stiekem voorbij zonder dat ze wat opleveren.
    En ja ik heb veel geduld maar de bloemetjes blijven maar draaien.
    Voor mij gaat de lol er echt af.
     
  7. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Al uren kan ik er niet in, en ook heel vervelend dat je geen bericht op het forum kan plaatsen als je niet kan inloggen, daar zou toch eem oplossing voor moeten worden gevonden....Ik denk dat er iets van CLIENT is, zit nu op de oude inlog manier maar dat heeft ook uren geduurd eer ik er in kwam. Heel mijn boerderij is overwoekerd :( Kan dus ook niet beginnen met t event hoop dat ze hier rekening mee houden en het nu al zeker een dag langer door laten gaan.

    Nu zit er net 1 tel in (op de oude manier ingelogd) lig ik er al weer uit, is Farmerama gehakt of zo??? Help...

    Het aantal is weinig omdat als je niet kan inloggen je ook niet kan reageren, heel vervelend. Ik heb net op de oude manier ingelogd, en kon snel naar t forum gaan, want 1 tel later lag ik al weer uit t spel.
    Ik heb geen FireFox of tele 2, gebruik de nieuwe versie, kon elke dag inloggen tot vandaag, krijg de melding "Farmerama.exe werkt niet meer"..Misschien is farmerama gehakt?

    Ik wil spelen, graag een oplossing zodat ik weer kan inloggen....wacht al uren......
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Juni 2021
  8. henkkuipers

    henkkuipers Forumbeginner

    kon ik nog verder spelen door het spel opnieuw op te starten, dan lukt dat nu ook niet meer. Ik kan helemaal niet oogsten.
     
  9. ayb52

    ayb52 Forumleerling

    Ik kan ook nog steeds niet oogsten
     
  10. henkkuipers

    henkkuipers Forumbeginner

    Ik heb dit spel al jaren gespeeld, met veel plezier. Er kwam een kink in de kabel toen het spel commerciëler werd. Ik koop niets. Het gevolg is dat ik geen enkel deelspel meer kan halen. Omdat ik begrijp dat een site als deze niet kan werken zonder winstoogmerk heb ik dit geaccepteerd als mijn keus
    Toen kregen wij het nieuwe opstartsysteem. Hiervan is het gevolg dat ik enkel kan spelen op een klein scherm (ongeveer een kwart van mijn computer scherm, omdat het vierkantje dat het speelscherm moet vergroten niet werkt.
    Nu liep gisteren het programma steeds vast. Dit leek vandaag opgelost, maar nu kan ik weer niets oogsten.
    Als men de problemen niet snel opgelost worden denk ik dat ik na 7 jaar fanatiek spelen maar afscheid moet nemen van farmerma
     
    jackie1954 vindt dit leuk.
  11. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik maak uit je opmerkingen op dat je via de StandAlone speelt. Dat hoeft niet, je kunt ook via de browser blijven spelen. Dan heb je niet het probleem van het kleine scherm.
    Wil je wel via de StandAlone spelen, dan kun je het spel groter maken door in te zoomen via je instellingen in het spel. Het vierkant maakt het inderdaad niet groter, inzoomen wel.
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen de browser speelt op dit moment ook uitermate slecht als je er al op kunt komen, is het grootse probleem wel dat de schapen maar aan het pompen zijn en dat het gewenste veld niet open gaat als ze klaar zijn
     
  13. joma64

    joma64 Forumleerling

    Formulier invullen is leuk maar nergens plaats om uit te leggen wat precies gebeurd.
    Het is en blijft aanmodderen en elke keer vastlopen na 1 veld en uitloggen en weer opnieuw een veld.
    Erg ontmoedigend heb 2 boerderijen maar de lol gaat er zo echt vanaf.
    Als je met knechten normaal 10min en klaar en nu meer dan half uur.
     
    Butsmuts en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. NJW3

    NJW3 Junior expert

    erg vervelend.
    Het spel loop vast bij oogsten, erg traag.
    Ik had een uur plus 1 oogstbonus, normaal haal ik dat makkelijk met 8 volle velden nu, maar nu dus niet.
    Dit is nu zo sinds het event is begonnen.
    Hebben meerdere spelers hier last van, lees het nl verder nergens bij de aankondigingen?
     
    Sintra98 en Butsmuts vinden dit leuk.
  15. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    ook hier regelmatig opnieuw inloggen omdat het bloemetje blijft draaien of de aanwijzer een zwart pijltje is in plaats van een bewegend handje.
    Het plezier van het spel gaat verloren speel sinds 2013
     
    Sintra98 en Butsmuts vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het ging een tijdje goed, maar sinds vanmiddag heb ik weer last van draaiende bloempjes.

    Triest:mad:8) na een klein jaar dat problemen nog steeds niet op gelost kunnen worden.-.-8)
     
    Sintra98, Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  17. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Hier precies het zelfde , en maar questen er in blijven gooien , terwijl het spel niet goed draait en dat alles inderdaad na zo lange tijd
     
    Gert-Jannetje en Butsmuts vinden dit leuk.
  18. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik heb besloten om nauwelijks evenementen te doen.
    Ik doe het alleen nog maar als er echt iets interessants te behalen valt.
    Te veel, te snel achter elkaar met een spel wat zo traag werkt, werkt niet voor mij.
    Dan maar geen nieuwe bomen of stallen, voor nu, ben ik er even klaar mee.
     
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hier ook dat probleem van alle draaiende bloemetjes er is een website vermoedelijk van het spel zelf dat de boel vertraagd ik kreeg het de laatste vaak in beeld en klik dan op stoppen maar dat helpt maar voor even
     
    muis1992-1961 vindt dit leuk.
  20. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    dan denk je dat op zondag ochtend om 0800 het wel zal mee vallen, maar nope.
    Wachten, draaiende bloemen, wachten en nog meer geduld.
    mijn F5 toets slijt er van.

    7 maanden Unity, ja er zijn dingen verbeterd maar poefff dit is wel vermoeiend zo hoor. Een evenement spelen is gewoon te risico vol.
    Als nu eens gewoon een week of 2 niets extra's doen maar puur alleen het spel laten draaien. Dan hebben de engineers en ontwerpers wat tijd extra vrij om eens zonder extra druk dingen uit te vogelen en verbeteren.