Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. heidisboerderijtje

    heidisboerderijtje Forumleerling

    nou hier even geklaag van mij. het gaat nog niet erg goed met unity wat mij betreft om te beginnen loopt hij gauw vast als je van veld naar veld gaat, ook kom je dan niet in de cooperatie questen blijft grijs. de kistjes open of iets op je siertuin zetten gaat hij iedere keer terug naar het begin super irritant dit geld ook voor de markt , hij blijft niet staan waar je bent gebleven. ook in de molen werkt het niet de voermolen. daar werkt de favorieten niet en ook die gaat iedere keer terug naar het begin, blijft ook niet waar je gebleven bent. dit is echt heel erg vervelend allemaal .het inzetten van gewassen moet je ook erg voorzichtig mee zijn die is weer heel erg gevoelig hij zet er vaak iets anders in dan wat je wilt . het duurt ook erg lang met laden en als dat gebeurt kom je ook niet van veld naar veld want dan is het alleen maar bloemetje draaien. dan weet je al dat je er beter weer uit kan gaan. volgens mij gaan de cadeautjes nu iets beter. ook de opgeslagen velden zie je niet . ze zijn wit en je moet ze op de bollevooi maar terug zetten in de hoop dat je het goede veld terug zet. ik hoop echt dat hier wat mee gedaan wordt vind het soms echt niet meer leuk om op de farm te zijn . soms is het een spelletje mens erger je niet. maar ja jullie zijn bezig en hoop echt dat jullie hier nog wat aan kunnen doen gr heidi
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2021
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wat ik verschrikkelijk vind is als je moet verbouwen en terug moet zetten dat je dan elke als je bomen of stallen erin wil zetten dat je dan elke keer weer terug moet naar begin bomen...........:cry: waardeloos op de markt precies dito elke keer naar voren bah
    En dat je vaak opnieuw moet opstarten ook al heb ik de pc opgeschoond , jammer allemaal effe oogsten is er niet meer bij duurt te lang
    Gr Tineke
     
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    gaat steeds beter wel rustig aan doen ga van veld naar veld .
    heb soms wel dat het vast loopt eigenschuld wil dan te snel

    jullie krijgen een pluim van mij dat het zo veel beter gaat
     
  4. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Het blijft maar duren,niet meer plezant om zo te spelen,laden duurt veel te lang en altijd 2 maal inloggen,speel nog andere spellen on-line en daar gebeurt alles vlotjes?
     
  5. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Hier is het ook nog regelmatig geen doen om te spelen. Bloemetjes blijven maar draaien en spel loopt dan steeds vast.
    Kopen op de markt is niet te doen. Het openen van kisten gaat ook bijna niet of het gaat mis zoals gistermiddag. Hierdoor al mijn mest uit ruim 400 kistjes naar inventaris (ruim 7000 mest) terwijl ik er 1500 kan opslaan op de mesthoop. Maar doordat het spel telkens blijft hangen ging het mis helaas.
     
  6. Eric1965

    Eric1965 Gelegenheidsauteur

    o_Ok hier loopt hij vast,ben meer als een uur kwijt om alles te oogsten met behulp van de knechten
     
  7. inox1952

    inox1952 Junior expert

    En het heeft geen zin om dat formulier in te vullen,het gebeurt hier dagelijks
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier loopt het bij het rad continu vast (speel via Unity.)
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik word steeds uit client gegooid
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ook met die melding dat het bij mij via Unity gebeurd>:(:mad:.
     
  11. jule****

    jule**** Actieve auteur

    als ik naar andere veld moet stopt en gaat niet meer, elke 5 min moet ik uit en inteloggen , en elke keer duurt 5 min na paar keer huisdieren al uitgewerkt. niet te doen uur bezig. vroeger was ik half uur bezig met de hand oogsten, en nu niet te doen, ik ben nu half uur bezig met de knechten. als mijn gespaarde knechten op zijn stop ik met mijn 2 accounts . spel klient.
    overdag gaat nog goed maar s'avonds is niet te doen.
     
  12. wilagten

    wilagten Junior expert

    Het spel loopt steeds vast en om verder te spelen moet je het spel afsluiten en opnieuw inloggen
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    loop hier ook steeds vast. maar f5 telkens weer. gelukkig nog niets kwijt (denk ik)
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Mijn farm loopt ook na een aantal minuten helemaal vast. 0ogsten, wisselen van veld lukt niet.
    Dit is gister (4 maart) begonnen. Ik speel in Chrome in Unity.
     
  15. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Hier ook zo. Heb een KC van een uur die nu bijna afloopt, maar heb nog niet alle velden kunnen oogsten. In fokhotel loopt het ook telkens vast.
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik was al eerder gisteravond gestopt vanwege de problemen (die ook nadat m'n melding van gisteravond,) maar vanmorgen waren ook hier de problemen nog steeds aanwezig.>:(:mad:

    Te triest voor woorden dit. ​
     
  17. Kaatje344

    Kaatje344 Forumleerling

    ik ben aan het dobbelen en dan loopt hij weer vast 2x ik ben er maar mee gestopt
     
  18. boerin5260

    boerin5260 Junior expert

    Hier het zelfde probleem
     
  19. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Hier ook steeds hetzelfde probleem dat hij vastloopt/ bevriest
    Ik speel in chrome in client
     
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Heb je dit probleem ook echt nu nog, of bedoelde je nog van eerder op de ochtend? Het zou namelijk opgelost moeten zijn.
     
    boerin5260 vindt dit leuk.