Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee hoor, je mag van mij zoveel klachten indienen als je nodig vindt. Ik wil alleen aangeven dat er ook spelers zijn zonder problemen. Dat zou je bijna uit het oog verliezen als je dit draadje leest. En nee dat betekent niet dat er geen verbeteringen mogelijk zijn....
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat komt vast omdat dit draadje daarvoor niet bestemd is :music:xD

    citaat eerste pagina

    ''Nederlandstalige spelers blijven maar geplaagd worden door vastlopers in het spel.
    Onder een vastloper verstaan we dan dat je minimaal vernieuwen (F5) moet doen en eventueel zelfs opnieuw inloggen.
    Onder bevriezen verstaan we hierbij dat het spel blijft hangen en na enige (of meer) seconden vanzelf weer verder gaat.''
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Haha, je hebt helemaal gelijk hoor;)
    het is alleen dat ik het geklaag soms niet meer verdraag en het idee heb dat al het geklaag hier terecht komt niet alleen dat waarvoor het draadje bestemd is. ik houd van evenwicht laten we het daar maar ophouden
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende



    Dan begrijp ik het even niet zo goed. Je kan nergens anders terecht namelijk met je klachten en problemen over en in het spel. Het forum is de enige weg. Dit is een draadje waar je klachten kan en mag neerzetten. Nog 1 van de weinige. En niet iedereen weet het goede draadje te vinden. Al hoewel dit draadje zich ook uitstekend ervoor leent. Al die vastlopers en bevriezingen van het spel.

    En dan draai ik de situatie even om. Nu zal jij maar degene zijn bij wie het spel nog steeds niet goed loopt en je niet goed kan spelen.
    Wat doe jij dan ? Ga je het melden in de hoop dat iemand een oplossing heeft ? Of zeg je niks en laat je het maar zo ?
     
    popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee hoor, ik zal ook zeker niet stil blijven, maar een keer melden en eventueel bij support is wat mij betreft genoeg. Ik begrijp echt het ongeduld en de frustratie maar weet uit mijn werkervaring dat vaker melden echt niet sneller voor een oplossing zorgt. Wel een zo compleet en uitgebreid mogelijk beschrijving van probleem en tijdstip en user account, dat maakt het voor IT wat makkelijker om na te gaan in welke hoek ze de oplossing moeten zoeken.

    Maar goed, ik vind mijn beweegredenen geen verdere discussie waard. Laat iedereen het spel en het forum op zijn eigen manier spelen en gebruiken.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De rede dat spelers dat doen is omdat er 0,0 reactie komt vanuit BP de afgelopen weken , gisteren eindelijk eens een update op het Duitse forum. Als BP nou eens wekelijks een update zou geven met de stand van zaken zou er heel vaak minder geklaagd worden.
    Er zijn trouwens spelers die al vanaf 11 januari niet meer in het spel komen en wellicht ook niet op het forum
     
    rikmark en .Fisherman. vinden dit leuk.
  7. Eric1965

    Eric1965 Gelegenheidsauteur

    Ik speel het spel alleen met de client unity is geen optie meer.Het enige nadeel is dat je hem moet aanklikken diverse malen want hij zegt een paar keer farmerama reageert niet,maar na 3 of 4 keer komt hij bij en dan blijft hij het doen.Geen probleem met oogsten of openen van kisten,en loopt hij een keer vast dan werkt de F5 knop prima.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Laten we dit draadje vooral houden over vastlopen en bevriezen van het spel, zoals het topic aangeeft.
    Praten over Unity op andere wijze kan in de praatgroep, die is daar voor bedoeld.
    Een ieder mag daar ook zijn mening uiten, positief of negatief.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Waar vind ik die reactie op het Duitse forum? Dit was ook de enige groep die ik kon vinden om problemen met het spel te melden. Ik weet niet waar ik een up to date lijst kan vinden met punten waaraan wordt gewerkt en waar ik ontbrekende punten kan melden. Het maakt me niet uit of dat een Nederlands- Duits- of Engelstalige plek is maar ik wil het wel graag kunnen volgen.
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier vind je het Engelse draadje met Updates en bugfixes:

    https://board-en.farmerama.com/thre...-improvements-january-2021.39812/#post-264185

    En hier de Duitse:

    https://board-de.farmerama.com/threads/updates-und-bugfixe.11838/page-10#post-4839483
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  11. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    het doet niks anders meer of het loopt vast en dan weer bevriezen
    wanneer stop dit aub
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  12. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    wanneer wordt dit eens opgelost je wordt goed ziek van zo aub los het op
     
  13. NJW3

    NJW3 Junior expert

    Heb sinds gister dat als ik even niet speel hij vastloopt, f5 indrukken reageert hij dan ook niet op. en erg traag en draaiende bloempjes erg irritant.
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    mijn ervaring is.. als ik even niet speel.. bevriest hij.... dan ga ik helemaal bovenaan naar farmerama speel het gratis spel en houd daar 2 sec het pijltje op.....en voila....:)
     
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    Spel loopt vast, bevriest :sleepy: kistjes kan je niet open, de voermolen doet het sinds vanmorgen ook niet meer, of mag je dat hier niet melden, een ander draadje voor dit probleem zag ik niet zo snel.
    Veel spelers melden keer op keer dat er problemen zijn, helaas krijgen we dan een bericht van de mods dat alle problemen worden doorgegeven. Maar vanuit BP voor Nederland komen er geen oplossingen en dit duurt maar voort >:(
    Kan BP het niet oplossen of willen ze het niet?

    Ik heb inmiddels al drie buren die gestopt zijn met spelen, omdat ze geen plezier meer aan het spel konden ervaren alleen maar ergernis.
    Zegt toch wel genoeg.
     
  16. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Zoals eerder vermeld zijn de programmeurs bezig met elke keer verbeteringen door te voeren. Dat gaat niet per land, dat gaat wereldwijd tegelijkertijd. Dus wat in Engeland, Duitsland of bijvoorbeeld Griekenland wordt aangegeven dat is verbeterd, geldt ook voor Nederland.
    Wat je wel merkt is dat wij een klein modteam hebben dat geen tijd heeft om én FAQs én Aankondigingen én support te bemannen én alle vragen op het forum te beantwoorden én alle berichtgevingen na te pluizen wat bugfixes zijn. Wij geven de prioriteit aan het zorgen voor onze spelers.
     
    popje4, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    wanneer stopt dit hier wordt je wel zo moe van dit is niet meer leuk aub doe er wat aan
     
    popje4 vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    het spel is zo traag. Bijna niet te spelen.
     
  19. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Het spel is inderdaad niet te spelen zo, wil je van het ene veld naar het andere begint het spel weer opnieuw te laden , in de ruilballon geeft het steeds aan dat er maar 1 pagina is .en tot overmaat van ramp bevriest het spel regelmatig .
     
    popje4 vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Als dit zo blijft dan stop ik ermee. Dit is niet meer grappig