Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Wat een ramp vandaag loop konstant vast kom er niet meer in... zegt farmerama reageert niet ???
    Via client en unity ook niet kado s geven vast, kistjes vast ,elke keer opnieuw inloggen :cry::cry::cry:
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Net zoals gister (excuus voor verkeerde plaatsing) loopt het legen van de kistjes weer vast.

    Goed (niet dus) bezig BP.>:(:mad:
     
  3. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    o_Ok hier steeds het bevriezen van het spel , en regelmatig uitgelogd worden
     
  4. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Ik speel in client en loop ook hier steeds vast en kistjes openen is ook een drama
     
    tineke150 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is het spel de laatste uren erg traag duurt 30 seconden voordat je er wat gebeurt qua zaaien en oogsten met knechten en nu heb ik een 504 gateway time out melding -.-
     
  6. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Hier hetzelfde
    kom er nu ook niet meer op

    In Client is het steeds draaiende bloementjes
    enUnity is ook zo traag
     
    Laatste bewerkt: 27 Januari 2021
  7. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Ik houw elke keer me hart vast doet het of doet die het niet
     
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik ook wat een drama die kistjes :cry::oops:maar ik heb er al weer zoveel als ik langer wacht is het helemaal niet te doen drama
    Wat te doen computer opgeschoond helpt ook niet pfff
     
  9. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    gisteren werkte het vooral niet als je in Chrome ondertussen naar een andere tab ging om daar ook iets te doen. Nu werkt het zelfs niet meer als je in Farmerama blijft. Het oogsten en opnieuw zaaien van een veld graan liep 3x vast.... Ik werd uitgelogd terwijl ik 10 minuten aan het wachten was op de oogst. Daarna na het oogsten en daarna opnieuw bij het oogsten en inzaaien van het volgende veld. Er komen regelmatig time-out messages als de pagina niet op tijd reageert. :-(
     
  10. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Wat een ellende het spel , niets maar dan ook niets doet het , Misschien zou het een idee zijn dat BP eens externe deskundigheid inhuurt , om het spel weer normaal te laten verlopen , O nee dat mag niet wand dat kost geld en er moet en mag alleen maar verdient worden , mijn excuus voor mijn cynisme , maar je word hier toch niet vrolijk van ,
     
  11. Buijs

    Buijs Forumbeginner

    ben er helemaal mee eens
     
  12. NJW3

    NJW3 Junior expert

    hier net een maaidorser van 3 uur ingezet. wil ik bij de plantage alle lege veldjes weghalen zodat ik 5 grote kan plaatsen, doet hij niet. denk doe ik het handmatig paar kleine veldjes weghalen om 5 grote te plaatsen, geeft hij weer aan dat die kleine er weer staan. zonde van mijn maaidorser. maar dit is wel vaak zo als er nieuw event begint.
    kan mijn maaidorser terug geboekt worden want die heb ik zo voor niks, ik dacht ff handig voor het begin van het event
    Word hier wel gek van elke keer zo!
     
  13. Dylanemmer

    Dylanemmer Forumleerling

    Ik krijg er nix uit zet gewassen erin maar zijn weer weg wat een drama
     
  14. molentandje

    molentandje Gevorderde

    Hier hetzelfde probleem, laadt heel slecht en kan bijna niet inloggen, constant op nieuw proberen ondank de gedownloade Cliënt, dus is er niet beter op geworden.
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik ben het aan het doorgeven, is nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is omdat niet alle spelers problemen lijken te ondervinden. Ze kijken er in ieder geval wel naar.

    Ik zie de gewassen nog op je akker staan, dus gelukkig niet echt weg.
     
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Wat een drama vandaag weer. Is het een optie dat er eerst aan de stabiliteit en werkzaamheid van het programma gewerkt gaat worden voor het ene na het andere event gestart wordt wat bij de start iedere keer soort gelijke problemen geeft.
    Ik ben ruim 30 minuten bezig geweest met oogsten en inzaaien van mijn velden. Mijn 'huisdieren' bonussen waren ws allang uitgewerkt bij laatste velden.
    Ontelbare keren opnieuw ingelogd en meerdere keren opdracht hebben moeten geven om te oogsten of zaaien.
    Ik speel via Unity aangezien de client nog niet werkzaam is op Mac.
     
  17. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ik heb hier dus tegen 16.00 in kunnen loggen en alle stappen doorlopen.
    Eerste 10 velden nu bijna klaar
     
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ok, ik ga maar weer eens olie op het vuur gooien. hier geen enkel probleem. Zonder problemen aan de slag. Vind het heel zuur voor de mensen waar het niet goed gaat, maar er zijn ook plekken zat waar het wel goed gaat.


    Wel even een tip, ik krijg vaak aan het begin de melding dat de website niet laadt of de boel vertraagd. ik doe dan niets en dan loopt alles na een paar seconden vanzelf verder. Vooral continue opnieuw proberen lijkt de server en je pc te overbelasten waardoor je in een vicieuze cirkel komt
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Is het je bedoeling dat er geen klachten meer komen soms?
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  20. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dit probeer ik continu, het werkt een enkele keer, soms om dan maar 1 veld te kunnen oogsten voordat de boel weer vastloopt. Ik zou willen dat het soepel loopt. Op de een of andere manier vraagt het spel erg veel geheugen waardoor de laptop verkoeling nodig heeft, wat de ventilator op volle toeren laat draaien. Dat zal ook de reden zijn dat het spel steeds vastloopt, op mijn lap, maar ook de servers. Je kan verwachten dat er veel mensen tegelijk aan het werk willen op de boerderij als er een evenement start. Dat moeten de technici ook inzien, maar het verbeterd niet, althans, voor velen. Erg jammer.