Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Hier is t al tijden 'ff geduld hebben!' Van land naar land duurt
    langer dan ooit is geweest, gewassen geven n fout duren aan!!
    t Hele spel loopt al n langere tijd gewoon slecht >:(

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo Ron, ik heb de hardware versneller in firefox uit geschakeld
    Ik had vaak in het begin het bevriezen van de nieuwsbrief maar na het uitschakelen van de hardware versneller loopt alles veel soepeler ook de knechten reageren sneller Ik speel momenteel op een apple computer met de
    firefox app 41.02 adobe flash player 19ha besturingssysteem OSX 10

3. miepco

miepco Regelmatige auteur

Bij instellingen van IE Invoegtoepassingen toevoegen (Add ons) daar kun je Farmerama apart invoegen. Ik heb Windows 8.1 en IE 11

eevee60 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. miepco

Gisteravond was het weer bar en boos en ging IE automatisch de website verversen en even later liep alles vast en kreeg ik de melding
    dat Microsoft geen oplossing voor het probleem wist en werd IE volledig uitgeschakeld. Chrome gaat nog steeds slecht. Het ontneemt mij de vreugde van het spelen van Farmerama.

5. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik weet niet of ik het hier kan/mag melden.
    Op 1 van de accounts blijft het laden van de siertuin steken op 99%.
    F5 helpt niet. Gelukkig gebeurd het nu met het controleren van alle accounts.
    Verder geen problemen gehad, toen straks gewoon alles kunnen oogsten en zaaien ect.

Heb net het spel maar uit de browser gegooid en opnieuw opgestart.
    Nu geen problemen meer. o_O ?????
    Gelukkig :D

6. miepco

o_Ok op Chrome zit een hardware versnelling. Die heb ik uitgeschakeld en het oogsten en zaaien gaat weer als een speer!!!

7. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

waar zit de hardwareversnelling in chrome en hoe schakel ik die uit want het spel is hier ook supertraag al tijden land en ik wordt er goed chagrijnig van momenteel

8. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Helemaal rechts op de taakbalk staan 3 horizontale streepjes; deze aanklikken en daarna "instellingen" kiezen.
    Vervolgens naar "geavanceerde instellingen" en bij "systeem" het vinkje weghalen bij hardwareversnelling.
    Je moet wel Chrome opnieuw opstarten.

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

super bedankt voor het antwoord ik heb hem uitgeschakeld en het spel is nu een heel stuk sneller zoals ik het nu kan bekijken pfffff gelukkig

10. polkey

polkey Oudgediende

Kan iemand hier een uitleg voor geven, Ron de techneut misschien ?
    Heb meermalen hier al gekeken of er nog iemand vandaag een probleem had maar dan toch nu maar eens de vraag stallen.
    Vanochtend met de gratis knecht alle stallen proberen te doen, in de wachtstand want voeren en water geven lukte niet, dus alles handmatig gedaan.
    Velden wisselen zijn zonnebloemen, leveren in de coop gaat heel wat tijd in zitten voordat het kwartje valt.
    Molen laten draaien is een ramp en heeft de bahama ineens geen ander voer dan alleen dat van het event.
    Naderhand blijken de bomen weer terug in bloei te staan en moet ik alsnog opnieuw beginnen ook die met de hand te doen daar de knecht op zijn retour was.
    Dan komt tijdens het speciale veld Griezel, boom planten is een gravend mannetje, eenmaal veld ingezaaid en water komt 'er is een verbindingsfout en knal ik er uit' En dat is niet mijn internetverbinding maar komt van BP want anders kan ik geen enkele andere pagina openen, vliegt de andere browser met de farm er ook uit en dat is niet het geval.
    Ja, alles is opgeschoond en laatste versies en heb nog nooit zo vaak refresh gedaan ofwel zelfs alles afgesloten en de laptop opnieuw opgestart.
    Het beperkte zich meermalen tot alleen Firefox ( de internetverbinding melding ) maar in Chrome en naderhand IE bleef het spel verder met traagheid en dezelfde problemen.
    Nu wisselt het, de melding van verbindingsprobleem komt ineens ook in Chrome en zelfs in IE, steeds weer als ik op het Griezelveld ben en alles gezaaid is, meermalen ben ik terug opnieuw bezig om daar eens klaar te zijn.
    Is er bij BP het nodige aan de hand, zijn ze problemen aan het oplossen of moet aan die kant eens een cache worden geleegd ??
    Want ik kan scheuren over het internet, alleen die farm wil niets.
    Als ik straks de kans krijg gooi ik alles eraf en poot maar gewassen die ergens op een dag klaar zijn want zoals iemand al opmerkte 'goh een spel moet plezier opleveren maar ik merk alleen nog maar ergernis' en dat is nog zacht gezegd.

11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

HIer geen last. Ik speel nu steeds in chroome. De ene keer doet firefox het beter dan de andere keer. Dus speel niet meer in firefox. In chromme wel de hardwareversnelling uitgezet wat prima werkt

12. Leo.netten

Leo.netten Teller

HIer geen last. Ik speel nu steeds in chroome. De ene keer doet firefox het beter dan de andere keer. Dus speel niet meer in firefox. In chromme wel de hardwareversnelling uitgezet wat prima werkt

Ik heb nooit geen problemen tot 2 weken geleden niets hielp toen mijn router uitgezet 1 minuut gewacht en weer op gestart dat bleek de oplossing te zijn. Wil niet zeggen dat het jou gaat helpen maar is het proberen waard. De hardware versnelling uitgezet dat leverde meer snelheid op. O en ik speel alleen met chrome.

13. polkey

polkey Oudgediende

Tot gisteravond soepel alles kunnen spelen, van veld naar veld en zonder ook maar enige vertraging in het spel.
    Op de laptop is niets veranderd, geen updates geweest enz.
    En dan ineens vanochtend gaat er van alles mis, we hebben het wel eerder gehad dat je stallen verwijderd, ze springen dan terug op de plek, of ze zijn weg en ik zet een nieuwe stal en staat grondwerker zich als idioot aan te stellen dus ook die weer verwijderen en staat de stal die ik al had verwijderd er weer onder :eek:
    o_Ogsten met de hand gewassen gaat vloeiend, maar dan kan het de tijd niet aanpassen ( verkorting griezelwild ) dus weet al dat het niet goed gaat, water geven idem, kan ook niet want verkort de tijd niet.
    Dus springt dat scherm in beeld over een internetverbinding en opnieuw inloggen.
    Terwijl de andere browser openstaat met het account van mijn vriendin en kun je gewoon mee verder al is het met dezelfde problemen.
    Als het een internetprobleem is dan kan niemand meer verder hier in huis en zou de glasvezel er uit moeten liggen wat niet van toepassing is.
    Opvallend dat ook het forum zich bijna niet laat laden, terwijl nieuwssites, tvgids enz allemaal probleemloos gaan.

14. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik heb dit probleem dagelijks, ik heb een formulier ingevuld maar dan kan je maar één veld invullen, ik heb het op elk veld, meerdere keren per oogst, zodanig zelfs dat ik nu meestal de velden leeg heb staan. En ik heb het ook bij de stallen.

jordy1986* vindt dit leuk.
  15. miepco

Je kan per veld een formulier invullen

16. TantePollewop64

TantePollewop64 Forumbeginner

Dit probleem is bij mij al geruime tijd aan de gang, valt me op dat ik er meer last van heb als de raven actief zijn. Het is echt ergerlijk en denk er ook over om te stoppen met dit spel als het niet opgelost wordt. Het zou ontspanning moeten zijn, maar wordt steeds meer ergernis!!! Krijg het hierdoor ook niet meer voor elkaar om in 15 minuten (duur van de raven) alle velden te oogsten doordat het continue stagneert en opnieuw moet worden opgestart. Heel jammer, want speel dit spel al bijna vanaf het begin met heeel veeeeel plezier en zou het jammer vinden als er geen oplossing voor kwam!

17. polkey

polkey Oudgediende

Vannacht heeft de laptop aangestaan, niet op gewerkt en geen onderhoud of instellingen aangepast.
    Dus tegen de middag eerst 1 farm opgestart (Firefox) om te testen, handmatig velden oogsten met alleen een wac ging goed.
    Wolkenrij oogsten ging ook goed, bij de stallen oogsten merkte ik korte vertraging als water gegeven werd.
    Om die reden een korte knecht ingezet ( firefox )
    De farm van vriendin eerst in Chrome getest en ging goed, een ander deel gedaan in IE en daar komt soms de zonnebloem en bevriest het scherm en kan niet verder en wacht af, daarna weer een stukje.
    Om 14.15 uur refresh om het halloween eruit te werken, ( want daar zit nog een fout tenslotte met die knecht ) en merkte ik al verschil dat het soepeler liep.
    Velden oogsten daar waar de combinatie oogst/zaai en water komt pas vanavond aan bod, de test of dat goed gaat.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier gaat het ook niet soepel, niet in I.E. niet in chrome(hardwareversneller staat uit) en ook niet in opera.
    Als ik net heb opgestart en alle velden een keer heb bezocht gaat het eigenlijk best goed .
    Dan op een gegeven moment loopt hij echt langzaam ik krijg dan de melding ..Bigpoint reageert niet..na F5 gaat het weer een tijdje beter en zo langzamerhand stort het weer in.

19. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

nou knechten waren voorbij dus maar weer met de hand geoogst. pfff. zolang ik geen dieren doe gaat het goed, tot het moment dat ik op bah een dier oogst gaat het mis. dus ja daarna ieder veld steeds dat het blijft hangen.
    heb maar wederom nu voor ieder veld een formulier ingevuld.
    toch maar weer denken om toch nog knechten in te zetten dan heb ik nergens last van, met de hand is het niet meer leuk spelen.
    groetjes corina

20. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

klopt als je knechten gebruikt gaat het goed. dit merkte ik tijdens het event nu is het weer bull shit. Het zou wel fijn zijn als hier een oplossing voor gezocht word ipv nieuwe velden en andere zaken te implementeren

farro en jordy1986* vinden dit leuk.