Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

zou opgelost moeten zijn zie aankondigingen....hier is alles weer oke:)

2. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

spel loopt vast, traag, uitroepteken, kortom het spel werkt niet goed moet telkens opnieuw f5 doen

3. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

kan wolkenrij niet afhalen loopt steeds vast, uitroepteken nieuw opstarten door f5 het blijft een ramp zelfde als bij mijn andere farm.

4. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Hier ook weer erg traag.

5. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Ik speel via Edge en geraakte gewoon niet op het spel- bleef hangen op 99%.

Heb het nu geopend met explorer en gaat perfect.

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier zowel met firefox als chrome zit alles vast en ja, alles is opgeschoond -.-
    Ik sluit alles af, dat is echt de oplossing 8)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. jokje

jokje Gelegenheidsauteur

Flashplayer niet gevonden. Bevriezen komt hier alleen voor op de woeste weide. Kan deze sinds vanmiddag door de bloemetjes niet meer openen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. jule****

jule**** Actieve auteur

kan niet inloggen vanaf 13 uur, bij 55 % stopt.

9. ~_Esquilo_~

~_Esquilo_~ Forumbeginner

Ik kon ook niet inloggen, na het legen van de flash uiteindelijk wel, maar nu kan ik niet oogsten. Er gebeurt niks.

Na een paar keer opnieuw inloggen staat nu alles op 0, behalve mijn levels. Geen BD, sterren of TG meer en een grijs veld. Inlogbonus van bommel staat nu ook op 0. Ik hoop dat dit snel oplost, ik heb race 5 nog niet gevlogen.

Edit: Nu zijn alle sterren en BD weer terug, maar ik kan nog steeds niet oogsten of van veld wisselen.

Laatste bewerkt: 12 Maart 2018
  10. tinkerbells

tinkerbells Forumleerling

kan hier niet inloggen ....blijft hangen op 55% ..........en word dan uitgelogd

11. milla2009

milla2009 Forumleerling

milla2009 6363960 ik kom er ook niet in hij blijft hangen op 55 %

12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Cornelly 52 kan ook niet inloggen blijft hangen op 55% is hier al wat over bekend?

13. jule****

jule**** Actieve auteur

Bijna uur kan niet inloggen en oogsten , van alles geprobeerd en op nieuw computer opgestart, nog steeds blijft hangen op 55 %

14. farmer_345

farmer_345 Gelegenheidsauteur

Bij mij gebeurt nu net hetzelfde! Laadt 55%, blijft hangen, en logt me dan terug uit.

15. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Willen jullie ID aan mij doorgeven (voor wie op dit moment problemen met het spel heeft)?

16. jule****

jule**** Actieve auteur

jule****ID: 31187750

17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Inmiddels zijn er genoeg ID's verzameld, zijn aan het onderzoeken wat er aan de hand is.

.Kiko17. vindt dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nadat min vrouw bleef hangen op55% ging deze nalang wachten door naar het scherm je bent uitgelogd Haar systeem is windows 7 home en speelt met de nieuwste Firefox 58.02 (64bits)

19. milla2009

milla2009 Forumleerling

milla2009 6363960

20. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Fijn dat je het gaat uitzoeken Klaartjuh, ik kom er ook niet meer in.