Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

En hier is het weer zover. Kom het spel weer niet in. Cookies en caches voor de zoveelste keer geleegd. Ik hoop dat dit nu snel wordt opgelost. Ik begrijp dat dit voor nu niet kan. Maar stop er nu geen geld meer in. Ik mag toch verwachten dat je een spel behoorlijk kan spelen.

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij mij werkt alles perfekt maar ja draai ook nog op windows 7

-ymked55- vindt dit leuk.
  3. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

ik speel ook nog op Windows 7 via chrome mijn flashplayer is hoger dan keuze190.0.207 mijn plashplayer is 190.0.226 en toch loop hij vast en bevriest heel regelmatig
    nu liep hij vast op de bahama sierweide

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2015
  4. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Hier nog steeds vastlopers of bevriezing van het spel, heb al een ticket gestuurd. Hoever is BP nu met dit probleem? Wel lastig hoor!

5. annigjen

Gisteren en vanmorgen ging het goed. Net met inloggen duurde het flink langer. Ik hou me vingers gekruist en hopen dat het met het event goed blijft gaan.

Wordt dit probleem nog opgelost of blijft het een ramp. Tijdens het event wordt het weer erger

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2015
  6. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Ik kan er ook niet op komen:cry:, inmiddels doet ie het weer maar wel traag

7. polkey

polkey Oudgediende

Kan met geen enkele browser nu meer op de farm komen, bp blijft laden.
    Het forum lukt nog wel.
    Kan niet oogsten ( knecht ) niet zaaien enz

edit, weer terug in spel met tijdens wisselen veel zonnebloemen.
    o_Ok fijn dat ik buiten de tijd van de wolkenrij pas weer verder kon, word er zo moe van.
    Wel weer alles nalopen want de supermest had niet gepakt.

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2015
  8. annigjen

Hier er net weer achter gekomen dat peperflahs het probleem kan zijn voor het bevriezen van het spel

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik heb even een heel raar ander probleem ..het spel draait wel ..maar blijft maar laden ??

omaatje75 vindt dit leuk.
  10. annigjen

Dat had ik dus ook de hele avond. Bert heeft hem na gekeken op pepperflash. Ik speel nu weer voor het eerst in firefox, nadat peper weer is uitgeschakeld. Neemt niet weg dat het spel ook instabiel is. Hij lijkt het voor nu weer "gewoon te doen"

11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Oh ..eh niet leuk maar *fijn* dat jij het ook had..
    Nu is hij geladen..duurt allemaal heel lang..maar lijkt nu ook *normaal* te zijn
    dank voor je reactie:)

12. annigjen

Nee zeker niet leuk. En al helemaal niet tijdens een event. Ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt. Graag gedaan

13. jackie1954

jackie1954 Forum prof

hier slaat hij ook steeds vast

14. daisy3131

daisy3131 Forumbeginner

Hier hetzelfde verhaal, paar x gehad dat ik opnieuw in moest loggen. Dat bevriezen gebeurt constant...soms moet ik wel 10 seconden wachten tot de knecht geoogst heeft en soms zelfs dat ik het helemaal niet zie en eerst heen en weer naar een ander veld moet. water geven en mest duurt vaak ook lang. Ik had het spel al lang niet gespeeld maar sinds ongeveer 1,5 maand weer en sindsdien ook al die bevriezingen.

15. mamavandrie

mamavandrie Forumleerling

Waar ik gloeibessen heb gezaaid, kan niet meer op het veld komen, hij blijft maar laden....
    Balen hoor, daar gaat mijn beloning.

16. annigjen

Het spel blijft instabiel. Gaat hier beter dan gisteren. Maar het houd niet over

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op dit moment is het weer ongeveer net zo erg als gisteren. Ik denk dat veel spelers thuiskomen uit school en werk en tegelijk aan het spelen zijn. Jammer dat het spel dat zo slecht aan kan.

18. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook coco maar thuis komen uit school?? t is herfstvakantie zou het daar aan liggen??

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, hier is het ook herfstvakantie. Maar het was echt na half 4 dat het allemaal weer veel moeilijker ging. En er is ook een deel van het land dat nu geen vakantie heeft.

20. annigjen

Dat klopt. Hier begon het ook na half 4. En hier hebben de kids nog geen vakantie. Volgende week pas. Maar het spel is al een tijdje instabiel. Afgelopen weekend speelde het ook niet lekker. Zonder event gaat het beter.