Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

ik heb ook problemen kom er niet eens in, lijkt wel storing met het internet pfff

2. goldprince

goldprince Forumleerling

Bij mij is het al die tijd al een drama geweest ... een heel kort poosje ging 't iets beter, maar ook geen poch, maar nog steeds waardeloos. Volgens mij maakt het niet uit wel of geen stallen. Ik heb ook een akker geheel zonder stallen en daar heb ik het ook, het valt mij op dat hoe langer aan één stuk ik in de farm zit (bijv. 's morgens bij de eerst oogst van ALLES), hoe erger het dan op den duur word. Soms helpt het het spel opnieuw te starten, dan gaat het een paar minuten ff lekker. Idem met pc opschonen of opnieuw opstarten, tis allemaal maar een paar minuutjes. Pest is, het spel gooit niet alleen Farmerama vast, maar heel Firefox. En het ligt niet aan Firefox ... alle andere programma's en internetsites werken normaal naar behoren, daar heb ik dit bevriezingsprobleem niet.

3. misty1961

misty1961 Forumleerling

helaas hier hetzelfde probleem, alles opgeschoond en na ieder veld oogsten moet ik opnieuw opstarten.

4. jan-willemdebruin

jan-willemdebruin Forumleerling

ik kom er ook niet meer in

5. jmbulrich

jmbulrich Forumleerling

Ik zit er nu toch serieus over na te denken om te stoppen met Farmerama. Per veld tijdens het oogsten bevriest het beeld wel ongeveer 6 tot 8 keer. Voor mij is er daarom wel een beetje de lol van af. o_Ok kost het op deze manier te veel tijd. Jammer hoor, want ik speel dit spel nu al ruim 5 jaar met veel plezier.

6. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik dacht dat ik de enigste was, ik heb mijn schoonzoon mijn pc`tje al na laten kijken want omdat het een oudje is, dacht ik dat het daaraan lag.
    Maar elke keer moet ik opnieuw opstarten, want F5 schiet ook niet op, want het duurt heel lang voordat alles weer terug komt!!
    ls ik s`morgens even vlug mijn boerderijtje wil doen, kan dat niet, want `even vlug` zit er niet in.
    Ik word er ook niet vrolijk van!

7. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Met dit account speel ik via safari en heb nergens last van, mijn andere account speel ik met google en dan loopt het wel regelmatig minder/vast. misschien ligt het aan de browser ???

Enfin vandaag (15 februari) loopt ook mijn account via safari vast :(

Laatste bewerkt: 15 Februari 2016
  8. duiveltje58

duiveltje58 Gelegenheidsauteur

Ik speel opera en het bevriezen/vastlopen blijft.:cry:
    Het niet leuk meer, maar dat is zowat elke dag., 10 tellen oogsten/zaaien, dan 10 tellen wachten of f5 :cry:

beereekhoorn vindt dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Met dit event is het helemaal een ramp, ik moet soms meer dan een minuut wachten. Het gewone bevriezen is voor mij normaal met het spel. Met de rest heb ik echt geen last, alleen met de boerderij. Als ik en test doe, heb ik 200 MBPS downloadsnelheid... Daar kan het dus echt niet aan liggen.
    Ach alles went....

bocindy vindt dit leuk.
  10. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

goeiemorgen ron,

ik heb sinds kort een nieuwe laptop, windows 10. maar naar lange tijd knechten blijft hij nu ook weer heel erg bevriezen als ik het met de hand doe.
    nu heb ik gezien bij het formulier dat ik de flash player moet invullen en de mijne staat er niet bij. dus bij alle formulieren van vandaag moet dus de volgende flash player staan 20.0.0.306. erg jammer dat ik dit niet in het formulier al kon aangeven. dus ik hoop bij deze dat je het leest.
    en hoe kan ik dit in de toekomst met invullen doen?
    groetjes corina

11. marknicole

marknicole Forum-overlever

De molen geeft geen tijd aan, alles is ingesteld.

12. grobb

grobb Forumleerling

Vanaf 2010 speel ik dit spel. Zoals ik de laatste maanden mijn boerderij moet oogsten is zeer vervelend. Al een aantal keren aangegeven (en anderen met mij, zie dit draadje) is het bevriezen van het spel tijdens het oogsten het probleem. Sorry hoor maar kan hier niet eens wat aan gedaan worden? Ja het was een tijdje minder ernstig, maar tijdens dit event is het oogsten echt niet leuk meer, en daarmee het spelen van farmarama.

grobb

jordy1986* vindt dit leuk.
  13. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

spel gaat hier wel redelijk kom alleen de apentempel niet in

14. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

nu net loopt hij op bahamarama vast. Bij een luiaardstal blijft het bloemetje draaien en ik
    kan helemaal niets meer zelfs niet uitloggen. dan de computer maar afsluiten en opnieuw proberen.

(speel overigens met safari en het gaat de laatste tijd wel goed, daarvoor
    veel last gehad van heeeeel traag spel)

na safari helemaal afgesloten te hebben (niet zoals het echt hoort) en
    opnieuw opgestart doet hij het weer normaal.

Laatste bewerkt: 28 Februari 2016
  15. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Bij mij bevriest het spel regelmatig, heb de uilen (7 stuks) vliegen en red het dan niet eens om te oogsten binnen 10 min en dan bedoel ik alleen oogsten met knechten. Jammer van de Ep's die je dan mist en hoop dat dit probleem opgelost kan worden.

16. haughty9846

haughty9846 Forummeester

is allemaal zo leuk elke keer nieuw scherm enzovoort zou liever hebben dat spel goed werkt speel ok andere spellen met herringering van voortgang nooit probleem alleen hier word vervelend

17. Juvabu

Juvabu Forumleerling

Vandaag heb ik wel erg last van bevriezen. Bij ieder klikje die ik doe moet ik wachten. Dit is echt niet te doen. Heb er wel al tijden last van dat het spel bevriest, de ene dag erger dan de andere dag. Alleen dan valt er nog wel te spelen. Vandaag dus echt niet. Heb met ergernis mijn hoofdveld leeg gehaald en gevuld, ben daar een kwartier mee bezig geweest. Gisteravond had ik wel updates van windows, heeft het misschien hiermee te maken? Formulier bevriezen ingevuld. Ik hoop dat het duidelijk wordt waar het mee te maken heeft en dat het opgelost kan worden.

18. johanna62

johanna62 Forumbeginner

Hier ook een drama...bij ieder klikje 10 seconden wachten is echt niet leuk meer, zeker niet als je alles met de hand moet doen, dan heb ik het al snel gezien en stop ermee. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

20. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

het spel loopt steeds vast.
    Steeds opnieuw opgestart helpt niets
    bij het oogsten kost het steeds supervoer.
    kan zo niet verder met het spel