Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik citeerde jouw post omdat ik reageerde op het verwijt dat wij in dit draadje niet reageren.
    Daar is het draadje nu eenmaal niet voor.
    Daar is verder niks persoonlijks bij, ik geef je antwoord hoewel dat juist in dit draadje niet verwacht mag worden..

En ik geef je dan nu ook gelijk een reactie op het tweede ding wat je stoort, je onbegrip (in de post die ik hierboven citeer) dat er dat er geen OA staat over deze storing.
    BP heeft het niet nodig gevonden een OA voor deze situatie te laten plaatsen, en wij hadden ook niet genoeg eigen informatie om er een te plaatsen vanuit onze eigen verantwoordelijkheid.
    Dat is frusterend en heel vervelend, maar soms is dat niet anders.

2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Maar wees dan wel bewust dat je veel spelers een hoop frustratie bezorgd. Je geeft niets aan. Je zwijgt over de problemen (er schijnt dus ergens wel een keer wat gezegd te zijn.)
    Ik snap best wel dat jullie afhankelijk zijn van je collega's in Duitsland. Maar op het punt van een storing die er is heb je als forum de vrijheid om dit aan te geven. o_Ok als je geen oplossing hebt, ook als je niet weet wat het is. Juist het centraal neerzetten van de broodnodige informatie is voor spelers erg fijn en belangrijk.
    Ik kom regelmatig op het forum maar ik lees echt niet alles door omdat er dan veel tijd in gaat zitten. Doordat ik problemen had het afgelopen weekend ben ik gaan zoeken en kijken of dit vaker het geval is.

Het argument dat je niet genoeg informatie had, vind ik ook geen sterk argument. Het is bij jullie bekend dat het bevriezen/vastlopen erger was in het weekend. Een simpel bericht met de volgende tekst was voldoende geweest.

Wij zijn ons ervan bewust dat er problemen zijn met het vastlopen/bevriezen van het spel. Deze problemen zijn in het weekend toegenomen. We hebben het probleem gemeld bij de makers van het spel.

Dan was het duidelijk geweest.
    Maar de beslissing ligt bij jullie.

Leo.netten, polkey, omaatje75 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Indeed

Leo.netten en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. Venicia

Venicia Junior expert

Eens.

Leo.netten en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eens.

Met als toevoeging, dat het wel erg makkelijk is om je als teamlid achter BP verschuilen. Als moderator of anderzins, sta je en ben je in dienst van BP getreden. Je ben dan ook akkoord gegaan (als lid van het team,) met de regels die BP hanteert.

Leo.netten vindt dit leuk.
  6. truus1949

truus1949 Forum prof

heb al weken last van het vastlopen al nieuwe er op gezet google en ook fire steeds het zelfde

7. polkey

polkey Oudgediende

Vanochtend problemen met de database, welk effect heeft dat op dit moment nog op het spel ?
    Om even zeker te weten dat het niet aan de speler ligt!
    De gewonnen knecht werkt half half, oogst de stal, voer en water wil er niet in dus doe de stallen inmiddels handmatig wat soepel verloopt en een veld gewassen heeft een flinke pauze nodig voordat water er op staat en over mest maar niet te spreken.
    Wisselen van velden zijn zonnebloemen, het opnieuw opstarten van de farm blijft steeds hangen en na een poosje schuift de balk met enkele % op.
    Bezoeken van forum, achtergrond staat verkeerd ( te hoog in beeld ) daarna springt het terug in de normale positie.
    Wisselen van fora onderdeel is uiterst traag.

8. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Als je iets koopt op de markt , klapt het spel ook even vast , van het ene veld naar het andere veld idem , klapt het ook vast

9. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

hoi ron

ik heb voor mij iets ondervonden wat ik heel raar vind wil dit even met je delen om je misschien zo toch op weg te helpen.
    ik heb nu de knecht van de bonuscode en de rest doe ik dus handmatig. tot mijn grote verbazing kon ik elk veld doen zonder dat het bleef hangen en ik moest wachten tot ik verder kon spelen. ik dacht eerder dat het bij de dieren lag maar dat schijnt dus niet zo te zijn. heeft er misschien wel mee van doen. dus lijkt me meer dat het echt gebeurt bij het leeghalen van velden en of stallen en niet met het voeren en water geven of planten. hoop dat je er iets aan hebt. heb nog nooit zo makkelijk mijn farmpje kunnen doen.
    groetjes corina
    ps hoop dat ik het zo goed heb uitgelegt bij vragen hoor ik het graag.

10. truus1949

truus1949 Forum prof

hallo ron is er nu niets aan te doen met het vastlopen het is alleen maar erger geworden nu
    iederveld waar ik na ga zit hij vast
    geef ik mijn kuikens het pakje moet ik iedere keer opnieuw opstarten
    heb al van alles geprobeerd mijn laptop is nog geen jaar oud daar ligt het niet aan
    speel google of fire is allebei de zelfde klachten het is zo niet meer te doen krijg gewoon een hekel om te spelen
    nadat ik zoveel jaren al speel hoop dat iemand mij helpen kan

11. Skeets

Skeets Gelegenheidsauteur

Het spel loopt continue vast, ik kan elke keer dat ik oogst of inzaai wel 30 formulieren invullen.
    Als ik mijn uil aanzet, wordt het nog erger. Het spel loopt vast maar ik ga gewoon door met het oogsten met de hand en dan na enige tijd haalt het spel mij wel weer in. Helaas blijven er dan altijd nog wat akkertjes staan die ik dan opnieuw moet oogsten. Hetzelfde geldt voor het inzaaien.

Nog even een opmerking over BP en het NL team.
    Ik ga er maar even vanuit dat jullie allemaal jullie best doen. Het NL team is ons aanspreekpunt en dus krijgen jullie ook onze klachten te horen. Helaas ondervind ik weinig tot geen inlevingsvermogen van jullie wat betreft onze klachten. Er wordt naar anderen gewezen. Dat heeft geen pas!!!
    Ik ben als "klant/speler" niet geïnteresseerd wie de fout heeft gemaakt, maar wil dat mijn probleem wordt opgelost en dat ik op de hoogte wordt gehouden van de voortgang van de oplossing. Met enig inlevingsvermogen had je dit zelf ook kunnen bedenken. Heb je geen nadere informatie ook dan kun je schrijven dat er naar gekeken wordt en dat je om de zoveel uur een update van de voortgang geeft.
    Ik begrijp best dat het vervelend is om een dergelijke boodschap te brengen maar niets zeggen en het negeren is veel schadelijker voor de relatie.

Laatste bewerkt: 23 December 2015
    hendrika73 en farro vinden dit leuk.
  12. mana16

mana16 Forumleerling

Ben al een poosje"gewend "aan het feit dat bij het oogsten het spel af en toe vastloopt , het is vervelend.
    Het lijkt erop dat het spel het niet meer snel kan verwerken.

grobb en farro vinden dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb gemerkt dat ik bij gewassen op het land minder last heb van vastlopen en/of bevriezen. Het wordt werkelijk een drama met vastlopen en bevriezen zodra ik een heel veld met dieren heb staan. Dan kan ik F5 blijven klikken na steeds een xx aantal seconden of ik word er uit geknikkerd uit het spel. Dit heb ik al een hele tijd. Mijn zoon heeft gekeken naar mijn computer en alles is opgeschoond en geen virus en/of andere gekke dingen. Hij heeft nu alles wat kan bewegen op de farm uitgezet en alle pop ups komen niet meer binnen. Ik heb nu een heel stille boerderij waar alles stil staat, maar geen draaiende bloemen, geen F5, ik word er niet meer uitgegooid en kan gewoon van het ene veld naar de andere zonder problemen. Ik kan nu weer gewoon op de mart kopen zonder dat er ook maar iets bevriest of vastloopt. Kan ook alles gewoon oogsten zonder problemen met een heel veld met dieren.

jordy1986* en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Na maanden ergernis over dit probleem, en al een aantal weken slechts af en toe spelen en maar weer eens proberen, heb ik nu besloten te stoppen met het spel. Ik heb het met het verjaardags-event weer geprobeerd maar nog steeds hetzelfde. Ik ben er klaar mee. Ik zet dit niet neer om reacties los te maken of wat dan ook, gewoon een mededeling dat ik stop. Niet omdat ik het spel niet meer leuk vind maar uit ergernis omdat ik niet normaal kan spelen en dit blijkbaar ook niet kan worden opgelost. Ik heb alle verjaardagen meegespeeld maar dit is dus de laatste.

farro vindt dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het heeft helaas maar kort geholpen en ik ben weer terug bij af. Bij het oogsten en zaaien is het weer een drama. Ik kan hooguit 3 tot 4 grote velden zaaien of oogsten en dan blijft alles weer hangen, dit ook bij de bomen en verblijven.

omaatje75 en farro vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier gaat het ook al een aantal dagen niet lekker.
    Zowel op de laptop als met Puffin. Ik denk dat hij vastloopt in de buff,s en dropitems .Het word namelijk per veld erger totdat ik bij het vierde of vijfde veld echt moet verversen omdat het spel dan niet meer bevriest maar echt vastloopt

schaapje52 en omaatje75 vinden dit leuk.
  17. boerinnetje70

boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

Hier het zelfde probleem ben al de hele morgen bezig te oogsten
    en ga er af en toe maar even uit met de hoop dat als ik inlog het beter zal zijn
    maar nee dus terwijl ik tussen door ook nog de boel opschoon

18. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Hier ook weer dat probleem :oops:
    Het is n hele poos goed gegaan. Sinds vrijdag
    weer met oogsten en zaaien, bevriest t spel.
    n Drama. Je doet niets dan wachten. Vandaar ben k weer
    lang gewas gaan zaaien.:p

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. bocindy

bocindy Gelegenheidsauteur

Ik dacht dat ik de enigste was, waar het spel bevriest,
    10 veldjes doen en dan 10 tellen wachten, het is een tijdje goed gegaan maar inderdaad sinds vrijdag is het weer ergernis.:cry:
    Ik schoon mijn laptop om de dag op.
    Dan maar wat lange gewassen zaaien.:p

20. boerinnetje70

boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

Het is bij wel zo dat het s avonds beter gaat dan s morgens
    en vanmiddag toen het event afgelopen was ging het ook weer goed