Terugkoppeling Vastlopen / bevriezen spel

Discussie in 'Technische vragen' gestart door RonSchoof, 16 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tajtoh

tajtoh Forumleerling

o_Ok hier werkt alles weer naar behoren, heb gisteravond en vanochtend geboerd via mijn tablet, en dat ging goed, nu net op de laptop en jippieeeeee, probleem opgelost, alles werkt!!!! :D

2. lovely

lovely Forummeester

Yeahhhhh,het werkt weer!:inlove:

3. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Wel vreemd dat er niemand van het team ook maar iets zegt op dit draadje. Blijkbaar mogen wij ons ongenoegen uiten en daarmee is de kous af. Het zal wel aan mij liggen maar als een klantenservice zo reageert worden we allemaal boos.

ennybeer en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. ennybeer

ennybeer Forumleerling

Bij mij doet het ineens ook weer.........wel raar dat niet een van de mods hier heeft gereageerd

5. Venicia

Venicia Junior expert

Het gaat idd stukken beter, maar nog niet helemaal perfect. Maar ik kan weer redelijk spelen :)
    Idd raar dat er geen mod wat zegt. Zou er nog een compensatie zijn/volgen?

omaatje75 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Iets met een 6 uurs coupons voor de knechten (wat eerder vermeld was) :wuerg:

omaatje75 en -Belora- vinden dit leuk.
  7. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Lol HJ :)

omaatje75 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. lovely

lovely Forummeester

Te vroeg gejuichd....het begin weer van voor af aan bij mij!:(

9. lovely

lovely Forummeester

Ja,weer traag.Knechten denken weer na,zal ik wel of zal ik niet:oops:

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier is het wisselend soms geweldig soms aanstalten tot staking:sleepy:

Moderators hebben hier weinig aan toe tevoegen denk ik het is doorgegeven.Of er al dan niet aan gewerkt word hebben ze helaas geen invloed op.

11. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Hier was het even goed nu begint het weer lekker traag wordt er moe van .

lovely vindt dit leuk.
  12. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

Dit kreeg ik dus ook voortdurend. Ik d8 dat het aan mijn laptop lag. Ik heb er zelfs een expert naar laten kijken :(........

13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hier begint het ook weer erger te worden. Vanmorgen al enigszins, maar viel toen nog mee. Nu duurt het toch weer erg lang als ik met de knechten oogst...

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Zoals in post #1 staat gaat dit draadje over onderzoek naar de accounts die permanente problemen hebben en wordt er niet op postings gereageerd, die zijn om onderling je hart te luchten of ideeën uit te wisselen.

De traagheid en problemen van het weekend zijn van een andere orde, hebben een andere oorzaak want gelden voor iedere speler in de hele wereld.
    Zoals elders gezegd hebben wij dat doorgeven, en zodra wij wat terughoren zullen we dat melden.

Echter niet in dit draadje want dit is een ander probleem.
    En sorry dat we niet ala minuut reageren, deze weken zijn ook voor ons de drukste van het jaar.

jordy1986* vindt dit leuk.
  15. flater

flater Forumleerling

bij mij zijn deze problemen dit weekend pas begonnen
    toen ik uurtje terug hier las dacht ik nog gelukkig heb daar geen last meer van.
    maar heb weer te vroeg gejuicht.
    is weer gewoon bij af nu.

theindoo en lovely vinden dit leuk.
  16. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Neem me niet kwalijk dat het voor jullie de drukste tijd van het jaar is. Misschien zit daar dan ook wel mijn ergernis dat je in de drukste tijd van het jaar zulke veranderingen gaat doorvoeren. Verder is het flauw om alleen mij te citeren terwijl er meerdere personen zijn die het vreemd vonden dat er niet gereageerd werd.

Wat ik ook niet begrijp is dat er allemaal officiële meldingen zijn als het gaat om dingen aan te schaffen met TG maar als er iets niet goed loopt dit niet terug te vinden is bij de meldingen van jullie kant. Blijkbaar moeten we dus alle onderwerpen lezen om te weten dat deze "storing" wereldwijd was.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

hoi ron,

weet niet als het daar aan ligt maar mij is sinds gisteren opgevallen dat als ik eerst de velden pak zonder dieren die heel goed te oogsten zijn. dan ga ik naar woelige weide ( heb daar dieren staan ) zodra ik eerst de velden pak en daarna de dieren gaat het goed. maar bij mij is het dus echt zodra ik een dier oogst loop het steeds vast. ( moet dan enkele minuten wachten voor ik verder kan. ) naar het veld te hebben gedaan log ik me uit en weer in en dan kan ik de open plek ( waar allemaal dieren staan ) gewoon normaal oogsten. dus lijkt er bij mij op dat in en uit loggen wel werkt. heeft dit een reden??
    en ron dit probleem heb ik niet sinds dit weekend dus bestaat al langer. vandaar dat ik mee denk en mijn bevingen wil delen en jullie zo misschien achter het probleem komen.

groetjes corina

farmermikkie vindt dit leuk.
  18. -kamanda-

-kamanda- Junior expert

Ik had hier gemeld dat het een drama was om te spelen dus lijkt het mij niet meer dan fair om ook te melden dat de problemen bij mij voor nu zijn opgelost. :)

o_Ok ik had heel graag informatie gehad betreffende de storing.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. polkey

polkey Oudgediende

Aan het eind van de dag gaat het oogsten van stallen weer met bevriezen, maar dan ga ik toch even de flashcache legen en gaat het weer beter, nog niet helemaal want pauze's bij de oogst van bomen is er dan wel.
    Reden te meer om het spel die dag af te sluiten voordat de ergernis toeslaat ;)
    De problemen waren er ook eerder dan dit weekend met de introductie van het nieuwe foksysteem.
    Kan het wel eens zijn met bovengenoemde als dat er iets meer uitleg vanaf BP had kunnen komen, al is het maar iets als 'ligt niet bij jullie maar is een programmeer fout van BP' wat na het weekend wordt opgelost omdat ze in het weekend niet werken.
    Zo'n melding bij mededelingen dus wat gelijk in het oog springt, niet iedereen gaat een topic doorspitten om te lezen dat er ergens staat dat het is doorgegeven.
    Voorkomt dat men allerhande toestanden met de computer gaat doen ( wie weet maakt een enkeling nog kosten voor een techneut aan huis ) , hulp blijft roepen en de irritatie oploopt.

omaatje75, farro en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Confusius zegt: Als de emmer der frustratie dreigt over te lopen, neem dan een grotere emmer.

omaatje75 vindt dit leuk.