Vast in level 2

Discussie in 'Help archief' gestart door mallepietje1986, 1 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mallepietje1986

    mallepietje1986 Forumbeginner

    Hallo ,

    ik ben net begonnen met dit spel en loop vast op level 2 , dat help dingetje geeft de hele tijd aan dat ik de kuikens naar de coöperatie moet brengen maar ik daar helemaal niks er staat een super irritante pop-up voor iemand enig idee?

    [​IMG]
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je al geprobeerd opnieuw in te loggen? Soms blijft zo'n pop-up hangen, en is hij weer weg met even uitloggen.
     
  3. mallepietje1986

    mallepietje1986 Forumbeginner

    jep al 10 keer , support reageert ook niet , wil gewoon spelen niet deze onzin
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. mallepietje1986

    mallepietje1986 Forumbeginner

    kan jan lap niet gewoon uit worden gezet zijn pop-up staat namelijk voor de knop
     
  5. Hexia

    Hexia Teller

    Je hebt ook bij opdracht 2 , 1 kip geleverd ? Dat wordt er bedoeld met je kippen/kuikens naar de coop brengen .
    Het lijkt erop dat hij in de tarwe blijft hangen. Misschien ff heen en weer van opdracht 1 naar opdracht 2 klikken ?
     
  6. mallepietje1986

    mallepietje1986 Forumbeginner

    hoe dan 1 is al voltooit en weg mag ook verder niks als ik op b.v een kippenhok klik gebeurt er niks
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ticket bij support, daarom hier een slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.