Varkensstal Geel I

Discussie in 'Help archief' gestart door Feelosopher, 26 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Kan iemand uitleggen waarom ik niet in staat ben om deze stal te plaatsen op de boerderij? Het rare is dat ik ook een hondenhok Oranje heb en dat lukt wel om te plaatsen. Beiden heb ik gekregen als kado en ik heb geen "normale" varkensstal of hondenhok.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    mmm , dat is een lasige, het zou kunnen dat je het hondenhok hebt gewonnen inclusief gewone stal eronder. Dit kan je controleren door hem terug in de schuur te plaartsen. Je zou dan los een hondenhok en een oranje upgrade moeten zien.

    Wat betreft het gele varken, ik zou gewoon een varkensstal kopen, deze zijn niet zo duur en altijd bruikbaar. Weet niet in welk level je zit?
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  3. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Dank je wel voor de tip, maar ik ben bang dat als ik dat doe, en ik heb geen gewoon hondenhok gewonnen, dat ik dan ook de oranje hondenhok niet meer kan plaatsen. Ik zal gewoon een varkensstal kopen. Ik had al zo'n gevoel dat dit het probleem was, maar omdat ik dus er bijna zeker van ben dat ik niet een hondenhok heb gewonnen (gekocht heb ik m zeker niet) vond ik het dus vreemd. Maar ja je weet maar nooit, misschien toch surprise kadootje gewonnen....

    Waardeer het vlugge antwoord. Ik ben pas begonnen met het spel (en verslaafd), dus vandaar nog niet zo "rijk" om van alles aan te schaffen :).
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vermoed dat je dat gele varken hebt gewonnen aan het rad, en dan zit er inderdaad geen basisstal bij. De oranje hond zou wel eens uit een mysteriestal gekomen kunnen zijn, want bij mysteriestallen krijg je altijd wel een upgrade.

    En wat die rijkdom betreft: kippen en worteltjes verkopen op de markt wil wel eens helpen :D
     
    Feelosopher en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    het gaat zo:
    je hebt een basis stal en die kan je op een "leeg" veld (2x2) plaatsen.
    daar kan je dan een "gekleurde" stal overheen plaatsen.
    soms krijg je een "gekleurde" stal, die kan je dan gewoon op een veld plaatsen.
    dus, het is altijd zo dat je eerst een "gewone" stal plaatst, en dan een "gekleurde" stal er overheen.
    veel "gewone stallen zij te koop in het rode mandje. als dat niet zo is, dan zijn ze misschien te koop met Tulpen Guldens,
    of te "krijgen" als er een ruilevent is, of te verdienen bij het behalen bij verschillend queesten.
    ik snap dat deze uitleg moeilijk overkomt maar er is al zoveel te koop of te krijg.
    zeker blijven spelen !!! dit is een super leuk spel. al raad ik je aan om niet alles ineens te willen verdienen, (te bereiken)
    vraag hier (of in andere draadjes) zeker om uitleg.
    je mag ook altijd een vraag stellen vanuit het postkantoor. hier noemen wij dat "een duifje sturen"

    ik stuur je nu een duifje.
     
    Feelosopher en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen of toevoegen.
    Ok - van varkensstal naar Fok Programma...

    Ik begrijp waarvoor de gewone (paarse) parfum is en de luxe parfum. Wat ik niet begrijp is waarom er 1 paarse parfum ih hokje voor de 4 luxe staat. (en ook andersom 1 luxe voor de 4 paarse). Als ik mijn muis over dat hokje plaats staat er omzetten in ... Betekent dit dat als ik 4 paarse inzet ik dan 1 luxe er voor terug krijg???

    Super bedankt. Ik heb je een duifje terug gestuurd ;)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 Augustus 2020
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    opgelost. je mag altijd een duifje sturen met een vraag hoor.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is gewoon het knopje waarmee je kunt kiezen of je gewone parfum in wilt zetten of luxe parfum.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.