Vanille

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 6 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo ik zag dat de vanille onder de diverse gewassen valt maar volgens mij is vanille een Orchidee en zou deze in de cattegorie bloemen moeten vallen weet iemand hierop het antwoord?

Cornelly52 en penny1944 vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als ik op internet zoek zie ik inderdaad iets over een vanille orchidee, grappig dat wist ik niet. Maar voor farmerama geld dat vanille onder het kopje diverse gewassen valt. Volgens mij zitten er wel meer van dit soort dingen in het spel die niet helemaal zijn zoals in het echt.
    Tja de gekste boerderij wijkt nog weleens af ;)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

Ja idd Vanille is een klimorchidee

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Klaartjuh voor de toelichting het hoeft voor mij niet veranderd te worden als het wel gebeurd zou ik het wel heel leuk vinden nog een fijne avond :)

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Verandering zie ik niet gebeuren, gewassen blijven in principe altijd in de categorie waarmee ze in het spel zijn gekomen.

Jij ook een fijne en aangezien vraag beantwoord is:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.