(Valse?) virus melding?

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door thea1963, 29 Juni 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Hoi,

Ik krijg hier 2 (valse?) virusmeldingen als ik wil inloggen op de farm?
    ik heb gelukkig ook een adblocker maar dit geeft mij geen fijn gevoel

popje4 vindt dit leuk.
  2. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik had vandaag ongeveer een uur geleden, precies hetzelfde. Nu geen last meer van.
    Ik had Avast geen AVG. ????

3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier kreeg ik vanmiddag wederom bovenstaande virusmelding toen ik wilde inloggen in het spel?
    Het zou wel fijn zijn als ze bij BP er op zijn minst naar gaan kijken -.-

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het kan natuurlijk ook nog aan je eigen computer liggen. Ik zeg maar wat geks hoor.

5. thea1963

thea1963 Forum freak

Op geen enkele ander website krijg ik een virusmelding als ik deze bezoek, alleen nu voor de 2de keer als ik wil inloggen bij farmerama dat ik bovenstaande melding krijg dat er een trojaans paard is gevonden, ik log ook voorlopig ook niet meer in op me smartphone, dan mis ik maar een oogst

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier ook melding gekregen, gewoon genegeerd.

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik maak nog maar even een uitstapje naar het forum, snap dat jullie wat schrikken van zo'n melding. Dit is gelukkig op zich een bekend fenomeen en afgelopen jaren melden wel meer spelers zoiets. Farmerama krijgt op regelmatige basis updates / nieuwe versies (denk maar aan de events die elke week er in gezet wordt). Dus het gebeurd weleens dat je een virusmelding krijgt omdat het zo nieuw is dat anti-virus programma's de link even niet herkennen als een veilige site.

In het geval van Farmerama is het goed om op te letten of in die link 'mylittlefarm' staat, want dat is op de achtergrond echt gelinkt aan de URL van Farmerama.