vakantie souvenir

Discussie in 'Help archief' gestart door cees.k, 19 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cees.k

cees.k Junior expert

Wanneer was de vakantie souvenir bij her seizoen spel ?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

.
    Seizoen 26: Vakantieseizoen
    Vakantiesouvenir (1x1 veldje)
    [​IMG] [​IMG]
    Duur: 23 uur

Geeft: 2.000 EP/TEP

Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9,13,14
    van 20 augustus 2022 14:00 uur
    tot 27 augustus 2022 14:00 uur

2 TG
    Gedurende 6 uur 5% effectievere werking van supermest

3. cees.k

cees.k Junior expert

komen deze mogelijk te koop met tulpenguldens, anders kan ik de wolkerij niet compleet maken

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit stond er in de aankondiging:
    Let op! je moet dus al alle sieritems in je bezit hebben anders heb je niks aan deze wolkenrij. De items zijn niet meer opnieuw te verkrijgen, dus kijk eerst goed in je inventaris of je de items wel of niet hebt voordat je besluit de wolkenrij te kopen.
    Eenmaal gekocht kan dit namelijk ook niet meer teruggedraaid worden.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/wolkenrij-seizoenen-2022-5-mei-2023.41697/

5. cees.k

cees.k Junior expert

goede dag. ik mis alleen de vakantie souvenier, is het mogelijk om deze alsnog cadeau te doen, ik heb namelijk de wolkerij al gekocht

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Daar voor had je dat seizoen uit moeten spelen. Het zou heel raar zijn als BP missende sieritems zou geven omdat spelers die deze wel hebben gehaald veel voorraad in hebben geleverd, misschien geld/muntjes hebben uitgegeven om seizoenenspunten te kopen en verschillende events er voor hebben moeten spelen. Misschien dat BP ze in de toekomst eens te koop zal zetten, maar dat zal om bovenstaande redenen vast niet goedkoop zijn.

kakelot69 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.