Upgrade

Discussie in 'Help archief' gestart door anneketr, 10 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneketr

anneketr Gelegenheidsauteur

Hallo heb een vraagje heb veel upgrade van fabriek zonnemachine heksenhuisje etc maar ik
    kan ze niet plaatsen heb alleen maar upgrade.
    Heb ik iets gemist.
    Anneke

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het heksenhuisje kreeg je automatisch. Als hij niet in je inventaris staat, dan staat hij op een akker of een siertuin. Dat kan ook de griezelakker zijn. (correctie, ik bedoel de griezelsiertuin)

De fabriek kan je voor bd kopen.

Als ze ergens op je akker staan, dan licht hij op, wanneer je een upgrade eroverheen probeert te plaatsen. Zo kan je de sieritems makkelijk vinden.

Je kunt de upgrades uiteraard niet los op een akker zetten, ze moeten over de basis heen geplaatst worden.

Lukt het zo?

Laatste bewerkt: 10 Oktober 2018
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Het heksenhuisje kreeg je bij inloggen in het spel met de start van (ik dacht) dit event. Deze zou dus bij het vaasje moeten staan. De fabriek die moet je kopen via het rode mandje. Ik zal even gaan spitten waar je hem precies terug kan vinden.

4. anneketr

Helaas geen heksenhuisje overal gekeken.
    Anneke

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

het heksenhuisje is een sieritem dus kan ook op je siertuinen staan. veel mensen zien bijvoorbeeld het Spookhuisveld van de volle maan events over het hoofd als ze zoeken

6. anneketr

Ja gevonden,dank jullie voor de reactie’s
    Anneke

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.