Upgrade tijd om te dansen

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 27 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Kan ik per keer 1 of meerdere tegelijkertijd gebruiken? en wat gebeurt er dan?
    Wordt de tijd dan verkort of krijg je dan meer Sporan

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dit staat in de FAQ:
    Na 10 ingeleverde opdrachten krijg je het sieritem “Tijd om te dansen” en na 25 ontvang je hiervoor een upgrade. Plaats die upgrade over het basis-item dan wordt het een ‘geladen’ item. Het bevat dan 3 ladingen van 1 Sporran (molenproduct). Als de drie ladingen zijn verbruikt en het item wordt afgebroken verandert het weer in de basis. Daar kan dan weer een upgrade (uit gekochte mandjes) op.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb 2 x tijd om te dansen en ik heb elk een upgrade gegeven ik heb er nog 8 op voorraad.
    Ik heb er dus niets over kunnen vinden in de FAQ behalve dat wat jij reeds opmerkte

breston18 vindt dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als de 3 ladingen op zijn dan verwijder je het item weer en dan word het weer het item Tijd om te dansen. Daar doe je dan weer een upgrade op en dan krijg je er weer 3 ladingen van. Dit doe je net zo lang tot je upgrades op zijn of geen sporan meer nodig hebt.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je het basisitem 2 x hebt, en ook 2 upgrades, lijkt het me dat je beide basisitems op je akker kunt zetten met ieder een upgrade.
    Je hebt het inmiddels uitgeprobeerd, begrijp ik.
    En heb je nog 8 upgrades? :music:
    Dan iedere dag ieder sieritem een nieuwe upgrade geven (of eigenlijk een nieuwe upgrade geven, zodra de oude verbruikt is).
    Dan mag je bijna wel gaan opschieten, anders is het event al afgelopen, voordat jij je upgrades hebt verbruikt. :oops:

Sintra98 en breston18 vinden dit leuk.
  6. breston18

breston18 Forumkenner

Klopt, ik heb er ook 2 en tegelijk opgezet, met een up grade. Ze geven alle 2 3x 1 sporran

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.