upgrade menangerie

Discussie in 'Help archief' gestart door cees.k, 27 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cees.k

cees.k Junior expert

Ik heb de menangerie upgrade gemaakt, maar kan niet vinden wat er dan mee gebeurd

Ik heb u bevoordeeld de Tiki-menangerie verhoogd naar 3, maar zie niets veranderen, waar kan ik vinden wat deze verhogingen voor Tki en gewone inhouden

B.v.d. Cees

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik weet niet of je met de onderstaande link wat kan, maar de info die erin staat geldt voor zowel (tiki) Menagerie, (tiki) Arboretum als (tiki) fabriek.

https://board-nl.farmerama.com/threads/pakhuizen.21736/

En houd in het kort in, dat je de (tiki) blauwdrukken kan gebruiken om de boven genoemde pakhuizen te kunnen upgraden.

S6.

3. cees.k

cees.k Junior expert

Hartelijk dank, maar hier zie ik alleen hoe ik de velden krijg, maar niet wat de verhogingen van 2, 3, 4, en 5 betekenen. wat leveren deze verhogingen op ?

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

De nummers bij de upgrades in de coöperatie zijn voor opeenvolgende questen. Ze leveren allemaal upgrades voor de bijbehorende pakhuizen. Omdat je meerdere pakhuizen van hetzelfde soort kan aanschaffen zijn er dus meer questen om voldoende upgrades te kunnen halen om ze volledig te kunnen benutten.

5. cees.k

cees.k Junior expert

Hartelijk dank, nu begrijp ik het,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.