Upgrade heksenhuisje

Discussie in 'Help archief' gestart door MESA, 11 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MESA

MESA Junior expert

Hoi hoi,

Geen idee of ik hier goed zit. Ik heb een paar keer een upgrade gekocht en zat op ong ruim 30.000 ep en nu krijg ik een upgrade van het event en dan schiet ie weer terug naar 15.600 ep. Dat schiet niet echt op en dat is ook een beetje zonde van mijn aankopen, toch?

gr Mesa

2. fablim

fablim Oudgediende

Weet je zeker dat je goed hebt gekeken bij de EP? Want 30.000 EP krijg je pas als je alle upgrades vol hebt.
    hier is het overzicht ervan: Heksenhuisje

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Het kan ook zijn dat de waarde wat hoger lag vanwege bonussen die liepen. Bij mij bij de fabriek kan dit zelfs iets van 40.000 schelen. Ik denk dus dat die 15.600 de basis-waarde is van de fase waarin je nu zit en de andere waarde met bonussen die op dat moment lopen.

4. MESA

MESA Junior expert

Ik had de upgrades met TG gekocht en toen had ik echt 30.000 EP's die ik dan zou krijgen. Echter, een upgrade van het event daar nog bovenop verlaagt gelijk al die EP's, dus hoppa, ik had die TG's net zo goed kunnen weggooien

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dat is onmogelijk want zoveel upgrades zijn nog niet uitgegeven.
    Als je de link van fablim aanklikt, deze https://board-nl.farmerama.com/inde...item-heksenhuisje-vanaf-4-oktober-2018.30919/, dan zie wat de beloning van elke stap is.

Zoals hierboven gemeld, de EP kan verhoogd worden met wolkenrijen, bonus uit het boerenrad, ambachtsproducten, en huisdieren.
    Die verhoging is altijd tijdelijk want elke buff heeft een eigen tijdsduur.

Het maakt overigens niet uit waar de upgrade vandaan komt, gekocht of gewonnen. Alle upgrades zijn gelijk.

6. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Aan de benaming van je huisje / fabriek kan je zien hoeveel basis EP / Tep hij moet geven.

7. MESA

MESA Junior expert

Ik begon aan mezelf te twijfelen, maar dit is wat ik bedoelde. Dit zijn 2 foto's van het heksenhuisje. Eentje om 8.17u vanochtend met 52260 EP's en eentje om 14.16u en dan zijn het nog maar 17940 EP's. Allebei staat heksenhuisje 5.

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dan had je vanochtend vast bonestaakrijen en huisdieren actief, die extra ep geven. Zie ook de opmerkingen hierboven in dit draadje.

En heb je geen plek meer op je griezelsiertuin? Dan kan je op je gewone akkers gewas of zo zetten, ook goed voor extra dropitems.

9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

En wat iedereen bedoeld hier is .
    Wat had je voor buffs aanstaan op die verschillende momenten .
    Denk aan sid ,draakjes ,nachtmerries ,uilen, lentekrans paasjam etc .
    Die verhogen de ep tijdelijk en dan kun je de basis ep niet meer zien

10. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Dit verschil wordt verklaard door het gebruik van wolkenrijen, huisdieren en/of ambachtsproducten waarmee je extra EP krijgt. Daarom verschilt eenzelfde item op verschillende momenten in het aantal EP dat je krijgt. Zie ook het antwoord van Ron daarover.
    Misschien kun je kijken welke huisdieren of wolkenrijen je hebt geoogst voordat je hebt gekeken hoeveel EP het huisje gaf?

11. MESA

MESA Junior expert

Okee. Dank je wel. Daar had ik idd totaal niet aan gedacht aan al die extra dingen. Ga ik een in de gaten houden. Nogmaals bedankt en sorry voor dit alles

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Waarom sorry? Vragen staat vrij toch en een mens kan nou eenmaal niet alles weten.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.