Unity

Discussie in 'Help archief' gestart door inox1952, 18 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inox1952

inox1952 Junior expert

Na bijna een jaar nog altijd problemen ,traag opstarten spel,ronddraaiende bloemetjes,soms herinloggen om buur cadeau te geven enz.. wanneer deftige oplossing?Ik ben toch de enige niet die nog problemen heeft?

Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Nee hoor je bent niet de enigste , maar in mijn beleving heeft het geen zin meer om iets te melden , wand een stukje terugkoppeling vanuit BP zit er toch niet in daar word al zo lang om gevraagd , en ja je hebt gelijk nu na bijna een jaar en het weten al langer....... dat Flash er mee zou gaan stoppen, zegt toch eigenlijk meer dan genoeg .

roseyvonne, Butsmuts en Lieve vinden dit leuk.
  3. inox1952

inox1952 Junior expert

Men zegt men werkt eraan(ik heb een Mac)maar je ziet nergens of je hoort nergens dat ze bezig zijn ??Dat men dan eens duidelijke info geeft.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  4. Lieve

Lieve Halfgod

heb ook problemen met draaiende bloem en wip schaapjes en ik heb windows, vandaag ook nog ben in client gaan spelen maar vind dat niet zo fijn, plus die is ook traag
    Fisherman de meeste melden niks meer het haalt niets uit, je krijgt geen respons.
    En toch zouden we dat moeten doen zodat andere weten dat het niet aan hun toestel of instelling ligt
    Moedeloos wordt je ervan

5. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ben het met je eens, heel veel klopt en of werkt nog steeds niet. Maar melden lijkt geen nut te hebben. Moderators geven het wel door maar ze horen niets terug, dus kunnen ons ook niets vertellen.

6. -lizzy53-

-lizzy53- Gelegenheidsauteur

Bij mij werkt het allemaal ook nog niet altijd zo geweldig. Lang draaiende bloemetjes, met laden naar ander veld of andere dingen blijft hij halverwege 'hangen' Moet dan soms afsluiten en opnieuw inloggen enz. enz.
    Het is dat ik al meer dan 10 jaar het speel en het een leuk spel is.... een kwestie van veel geduld :)

7. Eric1965

Eric1965 Gelegenheidsauteur

Bij unity heb ik ook draaiende bloemetjes,ik speel;nu al tijdje met de client en dat werkt net zo snel als met flash

8. vutter

vutter Junior expert

Waarom staat er steeds een driehoekje in het midden van alle velden vreselijk vervelend

9. mmans

mmans Forum-hertog

Ha, goede vraag! Ik dacht dus, dat dit aan mij lag. Ik heb het idee, dat het verschijnt als het spel open staat, maar er een poosje neit actief gespeeld wordt. Je denkt, dat je iets kunt oogsten, maar nee, het is dat hinderlijke verkeersbord, wat er zomaar staat. Na F5 of opnieuw starten is het weer weg.
    Maar inderdaad, echt hinderlijk!!

10. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Dit is een bug (die bekend is bij BP) en die aangeeft dat er in de wolkenrij een rij klaar is. That's all.

En de (mogelijke) oplossing wordt in de laatste zin door @mmans vermeld.

11. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

niet een wolkenrij maar bij gereed zijn van een fabriek of menagerie :) of dit ook voor een arboretum geld heb ik nog niet opgelet.

12. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

Heb vandaag wel problemen dat die op verschillende velden aangeeft dat de bomen klaar zijn maar dit foutief wordt aangegeven dus moet overal met de muis ff langs of de balk ook gereed aangeeft. Refresh of herstart heeft geen effect. Zijn er meer die daar last van hebben?

13. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook de bomen lijken klaar maar....weergave lijkt klaar enkel staat er nog 1,5 uur als je er op klikt...

14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Het komt zo vaak voorbij (meer dan de optie's die jij noemt) per dag, dat ik optie's niet uit sluit, maar ook de wolkenrij hoort gewoon in het rijtje thuis.

Maar het grootste probleem ligt bij BP die niks sinds Oktober 2020 met de meldingen doen, want ik zei er toen al dat ik problemen voorzag. En worden problemen opgelost?

15. francinehots70

francinehots70 Gelegenheidsauteur

Ik speel met client en heb ook hetzelfde probleem,alles lijkt klaar maar dat is niet zo,wel een beetje verwarrend

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier ook, alles lijk klaar maar is nog helemaal niet zo. jammer, maar er valt mee te leven.

17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb een probleem met fokken ik zou graag willen weten wanneer de de Bug die al 5 Fokken geleden optrad in het geven van de parfum gemaakt wordt.
    Voor mij is dit niet te doen omdat ik af en toe toch weer vergeet het parfum opnieuw aan te zetten en dan moet ik er weer bij langs , en dat is geen pretje bij 100 x fokken

18. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Volgens mij is deze bug bij mij nu weg, Sintra:music:
    Ik kon zonet fokken, zonder telkens opnieuw het parfum in te zetten en in het overzicht stond bij elke fok wel het volledige aantal in te zetten parfum:p

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Lieve

Lieve Halfgod

hier geeft geen één gewas dat het klaar is ook de bomen niet,ook op event veld niet zeer lastig :p

Nu bij het eventveld is soms wel soms niet dat je het gewas ziet dat klaar is, maar bij kristalwater geef nog altijd niet dat het klaar is
    De andere velden wel
    o_Ok de bonenstaak geef niks te oogsten en als je oogst krijg je een waslijst

Laatste bewerkt: 28 Augustus 2021
    Sintra98 en Butsmuts vinden dit leuk.
  20. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Bij mij loopt Unity goed en heb niet veel last. heel enkel wel iets maar over het algemeen redelijk goed.
    Nu zie ik alleen niet meer dat de akker volgroeid zijn. normaal zie je de plant maar is nu alsof je een lege akker ziet. maar kan verder wel oogsten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.