Unity

Discussie in 'Help archief' gestart door Ravier73, 29 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Bedankt Kees Ik ga op e computer van mijn man verder. Mijn eigen laptop is daar te oud voor
     
    popje4 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    daarom speel ik tot de laatste snik in flasch.....;)
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  3. Babster

    Babster Forumleerling

    Ik was bezig mijn buren die een level hoger waren te feliciteren. Als ik er 1 gedaan had en ik klikte op het pijltje naar beneden om naar de volgende pagina te gaan, schiet hij naar weer helemaal naar boven. Als je iets aan het doen ben, schiet de muis naar de andere kant van het scherm. Het is nu niet meer zo leuk spelen. Maar ik ga ervan uit dat het "kinderziektes" zijn van Unity en dat het vanzelf beter gaat in de toekomst. Het is grafisch niet zo mooi als Flash. Ik kijk het nog wel een maandje of 2 aan.
     
  4. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Mijn kechten werken niet op de woelige weide
     
  5. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo. Ik probeer in de zaadhandel "Varen" te kopen kan deze echter niet vinden. ( ik ben level 200, heb nog voorraad maar wil graag meer) Iemand een idee?
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat heeft op zich niks met unity te maken. Varen is nog nooit te koop geweest in de zaadhandel. Het is ooit geïntroduceerd bij een event.
    Het is alleen te koop op de markt.
    Het is een beetje een vreemd gewas daardoor.
     
    bommelbij vindt dit leuk.
  7. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    kan nog steeds niet zien dat de menagerie klaar is en sommige bomen zoals wensboom
     
  8. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    ook hier nog steeds niet te zien of menagerie klaar is
     
  9. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Tot deze middag kon ik kiezen tussen Flash, Unity en Client. Ik heb Flash verwijderd zoals gevraagd door Adobe en nu kan ik enkele via client spelen.Ik kan niet meer op Unity. Help me ook via Unity te spelen. Wat moet ik doen?
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat zou gewoon moeten kunnen via de manier zoals je altijd gedaan hebt. Dus naar internet, dan naar farmerama en dan zou unity gewoon op dezelfde plek moeten staan zoals altijd van wat ik heb begrepen. Ik speel als het goed is nog 1 dag in flash. De 11e is de laatste dag en dan wordt het programma automatisch overal verwijderd.

    Voor zover ik begrepen heb dan heb je als je client hebt apart een icoontje hiervoor staan die je dan kan aanklikken. Dan hoef je niet via internet te gaan. Client is in principe voor als unity niet goed loopt.
     
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou volgens mij krijg je dan als je alleen naar unity wil...dan moet je toch die client downloaden anders lukt het niet bij mij niet in ieder geval of ik doe iets fout
     
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    als ik op Pc inlog krijg ik eerst een pop up met info (over o.a. client) MAAR als je die popup met kruisje wegklikt dan start ie unity op

    zit nu nog lekker op ipad met flash, laatste dag.......
     
    janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. vutter

    vutter Junior expert

    ondervind steeds nog problemen met het spel. laad het spel wel maar ga ik naar een veld bv akkerland dan laad hij die maar geeft hem niet zo is er steeds wat of de molen wil niet en dan weer kun je niet oogsten en a[s ik naar de wolkenrij ga duurt dat wel even hopelijk word dat nog verbeterd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Sedert ik Flash verwijderd heb op aanraden van Adobe geven alle browsers mij het blad met rechtsboven "client downloaden".
    Ik vind geen enkele pagina met Unity rechtsboven. Kan iemand mij een link sturen om Unity op Farmermama terug te krijgen? AUB
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
  15. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    popup met kruisje wegklikken dan laad ie unity..... (bij mij)
    met popup bedoel ik het scherm wat je krijgt nadat je inlogd plaatje met die figuren op stalen balk die hun lunch eten en met tekst die begint met hallootjes boer, dat schermpje met kruisje wegklikkken
     
  16. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Heb ik gedaan en krijg dezelfde popup plaatje met die figuren op stalen balk die hun lunch eten en met tekst die begint met hallootjes boer
     
  17. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    oke dat is dom.....
    nu moet ik zeggen dat ik flash nog niet verwijderd heb.....
    net hiervoor geprobeerd maar kan 'm niet vinden (onder windows 10 instellingen/ apps/ apps onderdelen) geen adobe te vinden
    maar ga ik onder internet exployer en klik ik dan "naar flash" aan logt ie me gewoon met flash in dus geen idee ?
     
  18. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Ik raad het je af want dan verdwijnt Unity. maar als je het wilt weten : pc opnieuw opstarten en dan komt er een popup van Adobe waar je gevraagd wordt op verwijderen te klikken. Niet doen
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Welk besturingssysteem gebruik je? windows of mac / apple?

    Als je windows gebruikt kan je zoals hieronder op het plaatje met het kleine kruisje de pop up weg klikken en dan laad het spel in unity
    Als je een mac of apple hebt als besturingssysteem dan klopt het dat je het spel even niet meer kan spelen in unity

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  20. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Heb ik al meerdere malen gedaan. Ik kom steeds op bovenstaande afbeelding terecht. Ik kan nergens nog op Unity sedert ik Flash verwijderd heb
    Ik heb windows 7
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.