Unity

Discussie in 'Help archief' gestart door Ravier73, 29 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravier73

    Ravier73 Forumbeginner

    Goedemorgen,

    Ik heb een vraagje, destijds zag ik een knopje voor unity en heb die weg geklikt omdat het het bij mij prima werkten met flash. Omdat nu per 1-1 flash stopt gaat ik dan automatisch over naar unity of moet ik nog wat doen?
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Groetjes, Ravier
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het spel gaat automatisch over in Unity, sterker nog, waarschijnlijk speel je er nu al in, je moet namelijk op een link rechtsonder in je scherm klikken voor je in Flash kan spelen.
    De knop die je hebt weggeklikt zal zijn voor de StandAlone, die je kunt proberen als het spelen in je browser niet goed werkt.
     
  3. Ravier73

    Ravier73 Forumbeginner

    Super, bedankt voor de info. Ik zie het staan ;)
     
  4. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Als ik het spel speelt, loopt het spel vast :mad:
    en kan de kisten niet openen.
    Opnieuw opstarten, coockies verwijderen niks helpt.
    Het spel spelen in flash wel.
    :cry:HELP ik wil blijven spelen, op de ouwe manier.
    Ik ben nu in level 223 (bijna 224), en bahamarama 532


    Help me aub: Gebruiker:. Nietje. ID: 10437518 :inlove:
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Mogelijk is het goed om een andere browser te gebruiken, of de StandAlone te proberen als je computer al wat ouder is. Dat is de reden dat de cliënt is ontwikkeld, juist zodat de meeste spelers nog gewoon kunnen blijven spelen.
     
  6. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Mijn computer is 1,5 maand oud !
    Ik gebruik Microsoft Edge
     
  7. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    standalone client , heb ik ook geprobeerd,
    maar krijg dan een heel klein scherm te zien, daar is niet op te spelen.

    En vergroten gaat niet
     
  8. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Dat kan je in de instellingen vergroten.
     
  9. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    .Nietje. vindt dit leuk.
  10. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

  11. Meow1985

    Meow1985 Forumbeginner

    Bij mij is het hopeloos. Tig keer inloggen, ook bij Firefox of Google. Vastlopen en bloemetjes. Doe er heel lang over om alles weer op orde te hebben. Mijn laptop is 3 weken oud, dus daar kan het niet aan liggen. Denk erover om te stoppen na 10 jaar.
     
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

  13. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Heel blij ben ik ook nog niet.
    Met stip op 1: je kunt nog steeds niet naar het Forum. Je bent verplicht de downloadversie te gebruiken. Dikke vette kolder, als het niet anders kan, dan stuur ik wel tickets.
    Met stip op 2: de molen. Waarom toch begint dat ding met voer waar je het meeste van hebt, elke keer weer. Het spel vergt sowieso veel klikwerk maar dit hoeft toch helemaal niet?
    En verder:
    - De knechten reageren slecht: denk je dat de stallen hebt voorzien van voer en water: niet dus.
    - Ik heb nog steeds een roze vlek.
    - Er is een tekst die meldt om snel te zijn als je bonussen aan hebt staan. In deze situatie? Grapje zeker?
    - Nog steeds begint er van alles spontaan te bewegen.
    - Ik moet dagelijks zeker 5 keer verversen omdat er dan wel weer wat vastloopt. Maak niet uit wat: kan oogsten of zaaien zijn maar ook de stad, de molen, het openen van de kistjes. En dat verversen is dan ook een dingetje: meermalen klikken op 'wachten'.
    - Het nieuws blijft ook na gelezen bij (moeten) verversen maar aangeven dat er iets nieuws is. Denkend dat je het al gezien hebt kun je dus dingen gaan missen.

    Wat ik ook niet begrijp is dat jullie weten dat via Unity het forum niet bereikbaar is. En toch maar weer sommige aankondigingen alleen daar. Onbegrijpelijk ....

    Ik ben/blijf nogal teleurgesteld.
     
    Eefke! vindt dit leuk.
  14. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik wou er net naar kijken hoe dat zit met forum of anderen er ook last van hebben, toen vond ik dit draadje. Ik kom ook niet in forum op Unity en heb dezelfde problemen! Hoop inderdaad dat ze het wel oplossen. Ik speel af&toe nog met Flash nu het nog kan en Client loopt ook nog niet lekker dus switch wat heen en weer.:(
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het probleem is wss omdat flash en unity niet samengaan dat alles bij jullie daardoor vastloopt . Boertjes zoals ik die flash verwijderd hebben haast geen problemen . Alleen de molen en consumptiegoederen springen terug naar pagina 1, de sieritems op de wolk bewegen en ik heb 2 sieritems die een roze vlek geven.
     
    Borkie, LucieSchreurs en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    ik heb flash ook verwijderd maar in firefox loopt het spel als nog vast dus bij mij is dat geen oplossing van het probleem ben daarom nu bezig in google chrome en dat werkt beter
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  17. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik zal Flash ook even verwijderen en kijken wat hij doet dan:)
     
  18. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Vandaag heb ik Unity ingelogd zonder cliënt Ik speel in Firefox maar bij het gaan naar een volgend veld ging dat veld niet open na het opladen. Mijn man heeft web clënt gedownload en op zijn computer opgeslagen kan ik dat ook gebruiken ?
    Uiteraard met eigen spelersnaam en wachtwoord of is dat persoonsgebonden?
     
  19. boerenkees65

    boerenkees65 Forumbeginner

    Ik maak met nog 1 speler gebruik van de client. Het kan dus. Als je het niet erg vindt kan jouw wachtwoord op de andere computer worden opgeslagen, dat scheelt weer intikken.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    vandaag maar eens de hele dag in cliënt gespeeld....sommige dingen gaan goed zoals de roze dekentjes op het sierveld zijn verdwenen wat niet kan is iets op de markt verkopen....als ik de prijs aanpas en dan de hoeveelheid aangeef wat ik van een bepaald iets wil verkopen springt de prijs automatische terug....bv ik toets 30.880.00 in....dan gaat de prijs in een keer naar 1.80 das niet fijn....had het al een keer of wat vaker maar dacht dat ik zelf een fout had gemaakt....verder maar ja das wel bekend is dat je je berichten bij de post niet kunt aanpassen....dus als ik iets verkeerd type dan kan ik dat niet eff weg halen en opnieuw het woord intypen alles word dan geselecteerd en de cursor kan niet meer geplaatst worden.....hoop dat hier nog wat aan gedaan word...
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.