Unity verdwenen

Discussie in 'Help archief' gestart door (chris), 11 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Gisteren heb ik mijn laptop opnieuw opgestart en kreeg ik een pop-up van Adobe waarop een hele uitleg stond waarom best Flash te verwijderen om geen storingen te krijgen in andere delen vd PC. Onderaan stonden 2 knoppen "Herinner mij later" en "nu verwijderen" . Ik heb op verwijderen geklikt en Flash was weg. met het gevolg dat ik op alle browsers, wanneer ik inlog, de pagina krijg waarop rechtsboven staat "client downloaden". Nergens is er nog een pagina met rechtsboven "Unity" Ik kan enkel nog via client spelen. Help me . Kan iemand mij een link geven waarmee ik weer farmerama kan spelen via Unity?

    wees gewaarschuwd: wanneer Adobe je vraagt op Flash te verwijderen: niet doen want dan kan je niet meer op Unity
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er is al geruime tijd geen pagina meer met rechtsboven Unity, tenzij je er steeds voor hebt gekozen om rechtsonder op Flash te klikken.
    Het spel opent automatisch in Unity, je hoeft daar niets aan te doen.

    Als je het spel opstart krijg je eerst het scherm waarin de mogelijkheid staat om de client te downloaden. Als je dit wegklikt, start het spel automatisch op in Unity.

    Als dit bij jou niet gebeurt, is er iets heel geks aan de hand en zien we graag een bericht op support met een screenshot wat er gebeurt als je de aankondiging wegklikt met het kruisje. Dan kunnen we dit namelijk ook doorgeven aan de programmeurs.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Ik ben bezig met support. Ik kan absoluut nergens naar Unity sedert ik Flash verwijderd heb. Ik slaag er niet in om een screenshot te maken. heb wel de tekst van plaatje met figuren op een rij naar support kunnen sturen. De pagina waar rechtsboven staat "client downloaden"
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Rechts boven dat plaatje van die figuren op een rij staat een groen kruisje. In de rechterbovenhoek van die schilderijlijst zeg maar. Als je op dat kruisje klikt word je vanzelf ingelogd in Unity.

    Het zou trouwens wel handig zijn als er een optie was om die schilderijlijst niet meer te hoeven zien, als je de client al gedownload hebt of er simpelweg geen behoefte aan hebt.
     
    jolanda13 en RoelofAnton vinden dit leuk.
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Heeft (chris) al gedaan maar dat blijft terug komen...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. binnen

    binnen Forumbeginner

    Ik heb geen verstand van computers maar mijn vraag is wordt flash nu automatisch verwijderd of moet je dit zelf doen? Zonder flash kun je toch gewoon de boerderij spelen? Je kan toch gewoon cliënt downloaden weg klikken en dan start hij toch automatsch over in Unity?
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    De boerderij start inderdaad automatisch in Unity als je de aankondiging over de Client wegklikt. Dit was al een tijdje zo, en dat is niet veranderd.
    Je hoeft flash niet te verwijderen, maar Adobe geeft wel af en toe eens aan dat ze dat aanraden en dan kun je daarvoor kiezen. Aan de andere kant, waarom zou je het niet verwijderen aangezien je het toch niet meer kunt gebruiken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. binnen

    binnen Forumbeginner

    Ik weet niet waar ik moet zoeken om het te verwijderen is het mogelijk om via een voorbeeld aan te geven hoe ik het moet doen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Adobe geeft elke keer zelf aan dat je het zelf kan verwijderen maar als je dit niet doet dan doen zij het automatisch na 11 januari. Je hoeft dus niets te doen. Ik ga dus af op hun melding. Als dit niet zou kloppen geven ze steeds verkeerde informatie.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.