Unity, tickets voor raddraaien zijn opeens weg

Discussie in 'Overig archief' gestart door goldprince, 17 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Goedemorgen,
    Gistermorgen heb ik al mijn kistjes geopend (ik doe dit 1x/week), daarbij ook weer flink wat groene en blauwe boerenradtickets gekregen. Nu maak ik de groene tickets, alvorens ik de kistjes ga openen, eerst op tot stand 0, zodat ik met het openen met schone lei kan beginnen. Na het openen van de kistjes gisteren heb ik geen rad meer gedraaid, en toch staat nu mijn saldo op 0. Alle tickets foetsie fotsie. Als ik in de geschiedenis kijk zie ik ook alleen maar een paar gewonnen prijzen staan van het moment vóór ik de kistjes ging openen. Dus daarna is ook niet zichtbaar dat ik na het openen nog gedraaid zou hebben (wat ook niet zo is). Is dit bij meerdere spelers herkenbaar?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Kliinkt als vertraging bij het opslaan van je acties in de database. uitloggen en opnieuw inloggen wil nog wel eens helpen. En anders kan je een ticket naar support sturen. Zij kunnen dan meekijken op je account dat gaat niet vanaf het forum.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Dank je wel ;). Ik stuur wel een ticket dan. Gisteren na het raddraaien meerdere malen op de dag het spel opnieuw opgestart om weer te oogsten. Ik zag het vanmorgen eigenlijk pas.
     
    Sintra98 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    goldprince mijn kistjes willen helemaal niet en het rad ook niet
     
    Sintra98 en goldprince vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.