ultieme chili

Discussie in 'Help archief' gestart door liaab, 1 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liaab

liaab Regelmatige auteur

Ik heb ULTIEME CHILI op mijn zierveldje staan, maar wat moet ik er nu ook weer mee.???

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Attentie! Dit cadeau is een sieritem met ladingen.
    Dat betekent dat je het cadeau als je het eenmaal hebt geplaatst op een veld (op een wolk krijg je helemaal niks!) je het op dat veld moet laten staan tot alle ladingen zijn gebruikt.
    Verplaatsen binnen het veld (zonder afbreken) kan wel.
    Wanneer alle ladingen zijn verbruikt wordt het item een deco-item dat niets geeft.
    Maar... als je het dan afbreekt, dus nadat alle ladingen zijn gebruikt, en het daarna opnieuw plaatst op een veld, dan wordt het weer een sier-item dat (T)EP geeft.

Sintra98 en liaab vinden dit leuk.
  3. liaab

liaab Regelmatige auteur

Dank je voor je snelle antwoord, er staat nu een pijltje in met 15 en de tijd loopt dus nu nog laten staan, maar tot wanneer?

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan hem dus nog 15 keer oogsten. Daarna kan je hem er weer afhalen en opnieuw plaatsen voor (T)EP

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. liaab

liaab Regelmatige auteur

Het is me nu weer helemaal duidelijk. Dank je.:)

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.