Uitverkoop losse wolkenrij-items?

Discussie in 'Help archief' gestart door ariesgirl, 2 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik wil graag vragen of er nog eens een keer een uitverkoop komt van de losse wolkenrij-items die je gemist hebt. Tot een tijdje geleden kon je 1 of 2x per jaar de gemiste items gewoon aanschaffen, maar ik heb deze aanbieding al heel erg lang niet meer gezien.

Ik ben al ruim een jaar op zoek naar het wolkenrij-item "Staak!" omdat ik dat event toen niet gehaald heb en dus een incomplete wolkenrij heb. Ik probeer nu al voor de 3e of 4e keer dit te ruilen via de ruilbeurs maar omdat iedereen er maar één heeft, kom je daar dus echt niet aan. Het wordt gewoon niet aangeboden ...

peronneke vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Daar is niets over te zeggen omdat het ons ook onbekend is. Als het langskomt komt het in de aankondigingen te staan. Hou die dus altijd in de gaten, dan mis je niets.

3. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ja oké, bedankt voor de snelle reactie. Ik houd het dus al de hele tijd in de gaten en daarom valt het me juist zo op dat deze aanbieding niet meer voorbij komt. Ik wil zo graag dat ene item hebben zodat alle wolken compleet zijn en ruilen lijkt geen optie ...

Vorige week of zo was er wel een aanbieding voor complete wolkenrijen, maar ja ... daar heb ik niets aan. Ik kon ze trouwens ook niet kopen dus blijkbaar had ik die al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.