uitsplitsen naar meer akkers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Aspergesteker, 6 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Het volgende viel mij in naar aanleiding van de nieuwe akker voor de volle maan.
    Kunnen we ook geen extra akker krijgen voor de Babyboom events waar je alleen fok hotels kunt plaatsen en dat het dan open is alleen tijdens de fok events.

Zou ook mooi zijn om een aparte akker te hebben waar je alleen stallen op mag plaatsen en dan ook nog een akker voor enkel en alleen werkstallen. Zo is het dan allemaal een beetje gesplitst en gesorteerd en voor zei dan nu denken dat het dan wel erg makkelijk wordt, ik denk dat het wel mee valt je zal nog altijd je strategie moeten bepalen met wat je er neer zet we hebben er de laatste tijd zo veel dieren bij gekregen en ook dieren die we kunnen fokken dat het mij het overwegen waard lijkt te zijn.

katbla en lovely vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Van BBD vind ik wel een goeie om een aparte akker voor te hebben. Óok voor de stallen wel

vivianne89l vindt dit leuk.
  3. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Mooi plan, kan ik me in vinden.
    Er komen alleen maar fokdieren bij.
    Dus denk ook niet dat het makkelijker word.

4. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

voor bbd hoeft voor mij niet heb toch altijd maar weinig supervoer maar voor de stallen mag van mij ook wel

5. Mesaatje

Mesaatje Forumbeginner

De volle maan akker zou ik het liefst, buiten de volle maan tijd, gebruiken voor de gewone zaden/bloemen ed. Er komen steeds meer dieren, fokkerijen ed bij. Je wilt graag alle stallen/bomen neer zetten, dat er bijna geen plek meer is om te zaaien. Misschien dat daar iets mee gedaan kan worden. Dat zou leuk zijn :D

bepsels vindt dit leuk.
  6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik zal een uitzondering zijn denk ik. Van mij hoeft het niet een veld alleen voor hokken. Op al mijn velden heb ik langs de randen bomen en standaard wat dierenhokken staan. De rest heb ik gevuld met akkertjes. Tussen events door wat meer hokken (ook met akkertjes eromheen) om dan weer wat dieren aan te vullen. Een veld alleen vullen met dierenhokken vind ik er erg druk uitzien. Ik wil gewoon een rustig uitzicht hebben en hoe ik het doe werkt voor mij prima zo. Sorry voor de rest die het wel graag willen. Ieder heeft zijn eigen manier van spelen en dat respecteer ik ook.

annigjen vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ieder mag zijn/haar mening zeggen. En je hebt gelijk iedereen speelt het spel op zijn eigen manier

fairie vindt dit leuk.
  8. BaukeS

BaukeS Halfgod

als ze dat zouden doen hadden ze ook gewoon een extra standaard akker kunnen geven.
    dan krijg je namelijk precies, wat we eerst hadden op de hoofdakker

9. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

Kan je toch zelf ook doen. 1e veld gewassen 2e veld dieren. 3e veld bomen. eventueel op alle velden in alle hoeken bomen. en voor de BB moet je wel erg veel SV hebben om daar een extra veld voor te willen.

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat laatste veld is er gekomen. Niet meer als veld, maar wel zo dat we daar het veld niet meer voor nodig hebben.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. wimmiep

wimmiep Junior expert

heb haast geen akkers meer om te verbouwen staan vol met hokken.
    graag een oplossing........meer akkers om te zaaien en oogsten.

12. superboerin60

superboerin60 Forumleerling

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    ja graag nieuwe akkers het begint aardig vol te raken.

Laatst bewerkt door moderator: 21 Januari 2016
  13. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik sluit me bij bovenstaande aan. Juist de vrijheid om (bijna) overal alles te kunnen plaatsen maakt dat je de ruimte optimaal kunt gebruiken. En wanneer nodig, meer van het een en minder van het ander neerzetten. Een apart haloweenveld vind ik echt geweldig en dat ie buiten eventtijd dicht is, ach, ben al lang blij dat mijn gewone akker door kan. De oplossing voor de fokstallen vind ik geniaal ... Ik kom nog steeds ernstig ruimte tekort voor sieritems maar ja, daar moet ik dan maar mee leven. Het zou leuk zijn als bij, bijv. de hogere levels het aanbod aan nieuwe stallen, bomen, gewassen echt helemaal op is, af en toe een lege staak krijgt. Vind sowieso dat de hogere levels vreselijk verwaarloosd worden in dit spel.

Laatste bewerkt: 23 Januari 2016
  14. Leo.netten

Leo.netten Teller

Een ding is zeker BP kan nooit iedereen een plezier doen dat is ook normaal, iedereen speelt zijn eigen spel hier. Er is in al die jaren dat ik speel veel veranderd, de farm heeft zich enorm ontwikkeld. Ik heb inmiddels 4456 stallen 8057 bomen en 1094 sier items dus ga ik niet vragen om extra akkers. O ik heb ook nog 110 wolkenrijen het voordeel van een hoger level die brengen 470.000 tep,500.000 ep en 87000 bd per 24 uur op. Op baha level ik iedere 7 dagen op de farm iedere 17 dagen moet het nog sneller ?Is er dan nog een uitdaging ?
    Ik heb die gevonden in bij alles te letten op tep of ep handelen op de markt vind ik ook leuk, heb op mijn akkers alleen xxl bomen staan die meer als 200 ep of tep geven.

daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.