Uitslag Mysterieuze stekjes + Bahamarma Mysterieuze stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaelstippe

    jaelstippe Forumleerling

    ben zeer blij met wat ik gekregen heb helaas nog steeds niet die nieuwe bomen maar wel xxl bomen
    hopen dat ik met ruil evenet ..die nieuwe bomen kan krijgen nou ja krijgen is een groot woord ..ruilen dus ;)+:)
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    En deze kreeg ik: eierboom XXL, sakuraboom, granaatappelboom en een flamboyant... M'n laatste stekjes opgezet 6 op bahamarama en 6 op de gewone farm...ben benieuwd!!
     
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Ben best wel tevreden met de uitkomsten van de stekjes.
    Heb 2 aardbeibomen, 2 mispel, citroen XXL, kwee XXL en een perzik XXL op de farm gekregen.
    Op baha: mombinpruim XXL, kaki XXL, 3 papegaaiveren.xD
    De rest kan op de trein / geruild / weggegeven.
     
  4. Snuitje

    Snuitje Forumleerling

    5 stekjes op de gewone farm gezet en 5 op baha. Zo tevreden als ik ben met de uitkomsten op de gewone farm (2x pijnboom, vlierboom xxl, eierboom xxl en aardbeienboom) zo enorm teleurgesteld ben ik in de uitkomsten op baha (2x mandarijn xl, pitaya xl, guave xl en sukadeboom). Van de 5 stekjes op baha dus vier bomen die ik met gewone bd had kunnen kopen. Beetje zonde van mijn tg geweest
     
  5. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    60 bh stekjes gekocht helaas geen sukadeboom gehad alleen maar xl bomen.
    de volgende keer maar minder stekjes kopen.
     
  6. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uit m'n laatste stekjes kreeg ik:
    pijnboom, geitenmelkboom, mispel, citroen XXL, vlier XL en een eierboom XXL...helaas geen loquat :(
    flamboyant, pistacheboom, granaatappel, johannesbroodboom en jawel 2 sukadebomen :D
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het was hier diep triest. Ga ik dus niet meer doen. Geen nieuwe boom bemachtigd.Ik ga hier geen geld meer aan uitgeven
     
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had 4 stekjes van elk gekocht.
    Op Bahamarama niets bijzonders helaas.
    Op de farm: vlierboom xxl, eierboom xxl en beuk xxl. en ook nog een aardbeiboom ( daar had ik er nog maar 1 van). Best tevreden dus.
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De uitslag van de mysterieuze Bahastekjes en mysterieuze stallen van het Vurige Chili-event:
    account 1: carambola, lychee XXL, paranoot, palm XL
    account 2: avocado XL, palm XL, vijg XL, pistache
    account 3: granaatappel, carambola, flamboyant, paranoot

    Stallen (sorry, zie hier geen ander draadje voor):
    account 1: angora geel, oranje vis, oranje koe, muis
    account 2: oranje geit, kat, ooievaar, oranje varken
    account 3: roze (!) varken, bever classic ++, kat, vos

    Alles bij elkaar vind ik het prima zo. Ben heel tevreden. Wel een groot verschil tussen het ene account en het andere, maar dat is nou eenmaal de kans die je krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.