Uitslag Mysterieuze stekjes + Bahamarma Mysterieuze stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Plaats in dit draadje je uitkomsten van de
    Mysterieuze stekjes
    + Bahamarma Mysterieuze stekjes
     
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik heb een Japanse esdoorn:) die had ik nog niet.
    citroenbomen zijn in de schuur beland :oops:
    Mombinpruim op de bahamarama ook in de schuur beland :oops:
     
  3. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Kon vanmorgen pas oogsten, was om 12 uur nog op de site maar kon nog steeds niet inloggen. Balen, had allemaal lage gewassen staan, dus veel ep misgelopen.
    Maar ok, vanmorgen de bomen geoogst en dat was aardig.
    Op bama 2 Johannesbroodbomen die ik nog niet had en... de sukadeboom en dat uit 7 stekjes.
    Op de farm minder gelukkig, alleen de vlierboom xxl uit 7 stekjes, de rest had ik al.
    Heb er nu nog 6 opgezet. Weer even afwachten dus.
     
    robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn boom staat nog te groeien op Bahamara. Nu maar hopen dat ik een boom krijg die ik nog niet heb. ;)
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    xD Yes geen xxl trompetbomen meer xD

    40 baha stekjes.
    5 xxl bomen :D 13 xl bomen
    en 22 "speciale" waaronder 13 granaatappel 3 gewone, 5 xl en 5 xxl
    1 pistache, 1 carambola, 2 papagaaiveren, 2 johannesbrood en 3 Sukade:p

    50 farmerama stekjes
    9 xl bomen, 8 xxl bomen en 33 "speciale"
    7 xxl eierbomen, 3 geitenmelk, 5 pijnbomen, 4 japanse esdoorns, 3 mispel, 3 xl citroen, 1 aardbeienboom, 2 sakura, 3 xl vlier en 2 Loquat.:)
     
    robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier zo'n 30 stekjes gekocht en 2 sukade bomen binnen en 1 Loquat boom verder nog 1 aardbei, 1 japanse esdoorn, 1 johannesbrood, 1 flamboyant en nog allerlei xl en xxl bomen waaronder dus de vlier en de granaatappel dus ik ben tevreden
     
    bjorke-annika, robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier een sukadeboom helemaal happy:)
     
    robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier voor baha en fama ieders 4 stekjes, uitkomst baha sukadeboom pitaya xl banaan xl en papaya xl op fama de pijnboom, mispel , citoen xl en de dadel xxl. mooie uitkomst, maar laat er hier bij, ons ben zuinig op de tulpguldens,xD
     
    robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Op de 3 accounts ieder 3 Baha en 3 gewone stekjes aangeschaft.
    Uitslag:
    2 x aardbeiboom, sukara, pruim XXL, loquat, citroen XL, geitenmelk, appel XXL, pijnboom.
    Baha: 2 x papegaaieverenboom, mango XL, 2 x johannesbrood, papaja XXL, paranoot, mate XL, granaat XXL.

    Veel nieuwe bomen voor ons, supertevreden.:D
    De rest van de TG blijft in de spaarpot, je weet maar nooit of er onverwachte uitgaven nodig zijn.
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2014
    bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke nog 27 min wachten op mijn Bahamara enige echte super verrassingsboom stekje.

    Ja ja, jippie, mijn enige echte super verrassingsboom is geworden: 3 x trommelgeroffel.

    Een Flamboyant en die had ik nog niet. :D
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2014
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Vanmorgen 4 stekjes (2 op de gewone farm en 2 op bahamarama) gekocht, mispel, japanse esdoorn, paranotenboom en XXL granaatappelboom gekregen. Er staan er nu weer 4 op...:music:
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  12. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik heb een flamboyant die had ik nog niet dus ben er blij mee
     
    bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. kokkertje

    kokkertje Forum-commissaris

    2 x Farmerama : peer xl en suikeresdoorn xl, daar ben k nie blij mee :cry:
    2 x Baharama flamboyant en avocado xxl , daar word ik dan weer vrolijk van :music:
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    4x Farmerama. Mijn 4e pijnboom, terwijl ik de nieuwere geen van allen heb, en 3x vlierbes. een xl en 2x xxl.
    Weer voor een lange tijd klaar. Maar als ik hierboven lees, mag ik niet klagen.
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik had vandaag 1walnoot XXL en 5 Citroen XXL en 4 citroen XL
    1x Vlierboom Xl en 1x Vlierboom XXL

    Op baha een Guave XXL een Paranotenboom en een Moringa XL
    Helaas dus niets nieuws voor mij vandaag

    Ik hoop dat er spoedig eens wat in het spel komt voor de Citroen
    wat ik heb er al 38 gewone van in mijn kist

    Gelukkig geen trompetboom want daar heb ik er 100 van in de kist en 34 XL en ook nog eens 67 XXL dus dat wordt weer veel op de trein plaatsen-.-:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2014
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  16. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik een kers xxl,
    is als misterieus stekje goedkoper dan anders, zeker omdat er ook een gewone kers onder zit, dus ik ben tevreden daar over.
    verder op baha een papegaaienverenboom, ik weet allen niet veel wat ik met papegaaienveren moet, behalve de quest jaarmarkt en de markt.
     
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uitkomst deze keer: guave XL, pistacheboom, amandelboom XL en een pijnboom:cry: Weer 4 nieuwe stekjes gekocht...
     
  18. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Had totaal in 3 porties, 27 stekjes. 2 sakurabomen, 1 sucade, 1 aardbei en de rest 2 XXL die ik nog niet had. Verder het gebruikelijke, maar heel tevreden.
    Vroeger kocht ik 100 stekjes en dan nog kreeg ik de nieuwe boom niet. BP heeft toch wat wijzigingen aangebracht waardoor het er op lijkt dat we wat meer kansen hebben.
    Verstandig, want ik kocht het laatste jaar nauwelijks omdat de kansen zo matig waren.

    Vergat de 2 Johannesbroodbomen nog, wist niet eens dat die in het spel waren en heb er nu 2.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij heb de veren ook nodig voor schateiland 1.
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uitslag van de volgende vier stekjes, pistacheboom, mango XXL, mispel en een citroen XXL...maar weer stekjes gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.