Uitslag mysterieuze stallen

Discussie in 'Overig archief' gestart door moontje68, 5 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik 1 oranje geit en 1 rode kalkoen :(
    zonder gekochte TG had ik op meer gehoop nu heb ik 30 TG in de prullenbak gegooid :(
     
  2. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    nou die rode kalkoen vind ik niet zo'n slechte uitslag hoor daar zou je anders dure fokdieren voor nodig hebben en veel gereedschap
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Een hok rood mag van mij bij mijn mysterieuze stallen komen. Elke keer een rood hok vind ik prima. Ik heb nog nooit een rood, roze hok gekregen. Ik ben altijd al blij als er een oranje bij zit. Ik had een oranje kalkoen en daar ben ik reuze blij mee. Misschien zit ik met lvl 88 nog niet hoog genoeg voor rood en roze. Geen idee wanneer je wel daarvoor in aanmerking komt. Het is en blijft natuurlijk altijd een gok wat je krijgt. ;)
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uit m'n laatste 2 stallen heb ik een hamsterkooi en een muizenhok gekregen. Naast een 2de duiventil niet echt iets spectaculairs gekregen uit de 10 mysterieuze stallen, volgende keer beter zullen we maar zeggen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.