Uitslag mysterieuze stallen

Discussie in 'Overig archief' gestart door moontje68, 5 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik kon het niet laten... ik heb een paar stallen alvast geopend met tg en joepieeee ik heb eindelijk de duiventil en een paar hamsterkooien en wasbeerstallen! dus er is echt wat verbeterd voor de hogere levels! :D8) (level 93)
     
  2. hooves1972

    hooves1972 Forumleerling

    nou, hier level 91, en een aantal varken oranje, paard oranje, en als klap op de vuurpijl ook een konijn oranje. Ja echt veel veranderd :( sorry, ik zie het nog niet.....
     
  3. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    uit 20 stallen 1x hanenhok, roze paardenstal,egelstal de rest oranje stallen
    ben tevreden

    gr spelboyke
     
  4. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    tja er is ook geluk voor nodig en de duiventil had ik nog niet en ook niet met het ruilevent kunnen ruilen dus ik was er wel blij mee

    nou spelboyke die roze stal is super zeg dus snap wel dat je tevreden bent
     
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hahahaha 1 geopend met TG omdat het kan - raad eens wat........

    een konijnen scheerhok.:cry:

    En dan heb je bijna level 95 -.-
     
  6. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik ga niet alle stallen nu al openen, de andere laat ik staan en kijk ik morgen wel
    dan blijft het leuk
     
  7. Marianne632

    Marianne632 Junior expert

    Ik was ook nieuwsgierig, een koivijver en struisvogelbroedplaats. Met level 91 verwacht je iets anders.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had mijn hoop gevestigd op een kikker, egel, ooievaar enz en/of een haan. Niet gelukt, volgende keer beter.

    Ik heb een kraaiennest gekregen.
     
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier zo'n 20 stallen gekocht kon het niet laten maar wel een kikkerstal en een hanestal die had ik nog niet dus helemaal blij verder een koeienstal rood en een visvijver rood en de rest niets bijzonders maar wel blij groetjes

    o ja hier ook geit oranje en konijn oranje
     
    Laatste bewerkt: 6 September 2014
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Kon nog geen draadje vinden met uitslagen en ben toch altijd nieuwsgierig naar de uitslag van andere spelers.....

    Hier mijn uitslag van 47 stallen......

    13 Oranje stallen (Bij 2x, Eend 2x, Vis 3x, Kalkoen 2x, Paard en schaap)
    1 Rode stal (varken)
    1 Roze stal (vis) :)
    3 werkplaatsen (koi, kleurmengerij en sieradenwp)
    en dan de speciale dieren:
    2 Hanen xD
    3 wasbeer, 3 duif, 2 muis, 4 hamster, 3 kat, 2 vos, 3 ooievaar, 2 egel, 2 mol, 2 kikker en 1 adelaar.
    Tevreden boerin hier......:D
     
    slakje64 vindt dit leuk.
  11. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier uit de eerste 11:

    1 melkstal, 1 broedplaats, 1 oranje konijn, 1 oranje schaap, 1 oranje struisvogel, 1 muis,
    2 adelaar, 1 vos, 1 ooievaar en 1 egel.

    Groetjes
     
  12. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    van de 15 stallen: rode varkensstal, egel, kikker en nog wat gele stallen, maar geen haan.:sleepy:
     
  13. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik had 46 bd dus 3 stallen gekocht en tot mijn verbazing 1 kikker erbij. Die had ik nog niet, dus ben tevreden. De haan komt later wel weer.
     
    slakje64 vindt dit leuk.
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik had uit m'n eerste 2 stallen een hamsterkooi en een mollenstal, 2 nieuwe mysterieuze stallen gekocht...afwachten maar weer.
     
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Heb er ook al 2 geoogst en het was een hamsterkooi en duifje
    nu wachten op de volgende 2, duurt wel lang 8u :(
     
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja dat is waar buuf...ik hoop dat deze keer het wachten meer de moeite waard is ;)
     
  17. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    oranje boven, oranje boven......leve het konijn en de geit. Need I say more?xD
     
  18. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Uit de eerste stal kwam een kat. Weer twe erop gezet.
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb net 6 oranje konijnen op het veld gezet. Die dieren blijven duur, dus de oranje stallen leuk om op te zetten, al krijg ik de stallen liever van de trein. Ik hoop dat je er ook nog iets leuks bij had.
     
  20. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    ! stal gekocht, een oranje koeienstal. Ging dus weer meteen de inventaris in.o_O
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.