Uitlog FireFox

Discussie in 'Help archief' gestart door .Fisherman., 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Dank voor je antwoord Ron , maar ik speel al jaren met firefox en heb ook dat probleem , van het steeds uitloggen , en zoals je aangaf doe al die dingen zoals opschonen enz,elke dag wel een keer
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Desondanks heeft FireFox niets met deze problematiek te maken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Blijft de vraag wat ik en meerdere als firefox spelers dan moeten en waar dat dan aan kan liggen en wat te doen .
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Voorlopig ben je wereldwijd de eerste en enige die melding maakt van uitlogproblemen in FireFox.
    Daarom lijkt het mij dat het probleem lokaal is.

    Als er meer meldingen komen kunnen we versies vergelijken etcetera, maar het moet dan wel m tientallen gaan.
     
  5. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Dat lijkt met sterk , maar goed , je zult wel gelijk hebben,

    Zet er maar een slotje op , dat lijkt me het beste als ik toch enigste ter wereld ben
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee, ik laat draadje open zodat anderen uit Be en NL als ze hetzelfde probleem hebben zich kunnen melden.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende