Uitlog FireFox

Discussie in 'Help archief' gestart door .Fisherman., 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Dank voor je antwoord Ron , maar ik speel al jaren met firefox en heb ook dat probleem , van het steeds uitloggen , en zoals je aangaf doe al die dingen zoals opschonen enz,elke dag wel een keer
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Desondanks heeft FireFox niets met deze problematiek te maken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Blijft de vraag wat ik en meerdere als firefox spelers dan moeten en waar dat dan aan kan liggen en wat te doen .
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Voorlopig ben je wereldwijd de eerste en enige die melding maakt van uitlogproblemen in FireFox.
    Daarom lijkt het mij dat het probleem lokaal is.

    Als er meer meldingen komen kunnen we versies vergelijken etcetera, maar het moet dan wel m tientallen gaan.
     
  5. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Dat lijkt met sterk , maar goed , je zult wel gelijk hebben,

    Zet er maar een slotje op , dat lijkt me het beste als ik toch enigste ter wereld ben
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee, ik laat draadje open zodat anderen uit Be en NL als ze hetzelfde probleem hebben zich kunnen melden.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je bent niet de enigste met firefox problemen, ik kreeg als tip in een ander topic om hardware acceleratie uit te schakelen in de flashplayer en dat hielp hier.
     
    .Fisherman. en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Heb ik altijd uitstaan Thea , die heb ik voor jaren geleden al uitgezet , was toen een tip ,
     
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat probleem had ik ook de flash player blokkeerd dan het toetsenbord en kort daarna wor ik er af gegooid
    Het zit in een bepaalde tracker maar welke dat weet ik niet. Ik haal de Ccleaner er dan over en log weer in
     
  10. pjotr54

    pjotr54 Forumbeginner

    Ik heb thuis 2 computers en speel Farmerama altijd via Firefox. Sinds enige tijd wordt ik op de ene computer voortdurend uitgelogd en speel op die computer Farmerama nu op Chrome, op de andere computer blijft het op Firefox nog wel steeds goed gaan.
     
  11. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Ik heb een ander vraagje , ik speel met fire fox en ik wordt er steeds uit gegooid . :(
    Dit = al ééns beschreven , mare ik vindt het draadtje niet zo direckt :eek:
     
  12. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Als je het draadje niet kunt vinden is het in ieder geval netter om een eigen draadje aan te maken in plaats van in te breken in een over een ander onderwerp.

    Er lijken een aantal spelers last te hebben van uitloggen in Firefox, voor nu hebben we daar verder geen informatie over maar het probleem lijkt zich niet voor te doen in andere browsers.
     
  13. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    O , oké en dank je wel Ron ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.