Uitkomst verblijven San Gigantica Express

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de midi en maxi stallen heb je een gemiddelde kans op een oranje reuzenstal.
    Het voordeel van een maxi stal ten opzichte van een midi stal is dat je meer kans hebt op een gele reuzenstal dan op een gewone gele of oranje stal. Ik heb liever gewone oranje stallen dan gele reuzenstallen. En ik heb uit de mini's wel weer een oranje reuzenstal gescoord, dus laat ik liever de trein 4x rijden met een kleine kans op een oranje reuzenstal dan 1x met een gemiddelde kans op een oranje reuzenstal.
    Voordeel is dat je dan een gele en een gewone hebt, waardoor je de trein weer 2x kunt laten rijden.

2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik zet ze er in 1x weer op in de hoop op een andere reuze stal. Ik blijf hopen op een reuze geitenstal, oranje reuze varkenstal/paardenstal.

Laatste bewerkt: 18 Februari 2015
  3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Zo ik heb eindelijk mijn reuzepaard oranje. Ik heb nu van het paard en de geit geel en oranje en van het varken alleen een oranje stal want een bruin varken krijg ik al uit mijn staak. Daar hoef ik geen stal voor neer te zetten die vraagt nog voer en ruimte ook en de tijd is bijna gelijk of ik nu de stal oogst of de staak en beide geven maar 1 fokdier. o_Ok had ik een gele schaapskooi die gaat weer op de trein

hendrika73 vindt dit leuk.
  4. hendrika73

Ik geloof dat de Gele reuzen paardenstal het gezellig vind op mijn farm. Nu voor de 3de keer deze stal. :cry:
    Maar weer op de trein en deze keer heb ik gekozen voor M. Afwachten maar weer. :music:

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mijn treintje rijdt ook weer met een reuze paard gewoon en weer kippetjes.

Ik kreeg een reus gewoon paardje, een oranje konijn, een oranje geit en een oranje kip :music:Ik ben super tevreden en laat vanavond nog even het treintje rijden, het kan vanavond nog :D.

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Tot mijn verbazing kreeg ik uit een maxivracht B een Ezelstal Classic ++
    en ik maar denken dat die waren afgeschaft met de komst van de ezelfokxDxD
    het wordt tijd dat er weer eens een nieuwe stal bij komt bijvoorbeeld een
    Reuze schaapskooi oranje want al die andere smaken heb ik al een keer of 5 - 6

Laatste bewerkt: 18 Februari 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

Ik heb al wel vaker een classic + of ++ uit de trein gekregen, ook een rendierstal ++, daar was ik ook heel verbaasd en blij mee.

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Mijn 2e oranje reuze geit binnen:inlove:. Vanmorgen had ik een gele eendenvijver -.-.
    Van de 5 treinen waren er 4 met een gunstige uitslag

9. -Coco1968-

Ik heb dit event een 2e oranje paardenreuzenstal binnen. Nog een gele geitenreuzenstal. Een oranje vleermuisgrot en gewoon oranje varken.
    En een aantal gewone gele stallen, daar doe ik het natuurlijk niet voor, maar je kunt ook niet steeds de mooiste stallen krijgen natuurlijk.
    Met 5 oranje reuzenpaarden moet het gaan lukken om mijn picasso binnen te krijgen.

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vind de mooiste score tot nu toe een oranje kameleon :inlove:
    Verder veel gele reuzestallen, waarmee ik het treintje weer 2 x kan laten rijden.

hendrika73 vindt dit leuk.
  11. mamiagk

mamiagk Forum-expert

ja, heb ook een oranje kameleon! heel blij mee, verder niet iets om echt te onthouden, maar deze was ik aangenaam verrast over

farmermikkie vindt dit leuk.
  12. hendrika73

Hé hé aanhouder wint na 4 ritjes met de trein met een Reuze paardenstal eindelijk een Reuze-geitenstal geel.:D:music:

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Ik heb nog een reuze geitenstal en varkensstal gekregen. Staat nu nog eentje op het land die had ik gisteravond als afscheid van de trein nog een keertje laten rijden en is zojuist gearriveerd. xD Dit is nog een verrassing wat er uit gaat komen.

14. -Coco1968-

Zojuist de laatste stallen geoogst. Nog een gewoon oranje varken, een gewone paardenreuzenstal, een gele paardenreuzenstal een gele kameleon, een gele muis (waarvan ik de hele tijd twijfelde of ik die wel of niet op de trein zou zetten) en een paardenstal oranje.

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Mijn laatste stallen waren een Rendier ++ en een Eland ++

16. schaapje52

Mijn laatste stal is een paardenstal oranje.

hendrika73 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Mijn laatste 5 stallen waren ezel classic ++:inlove:
    Geel paard daar zijn nog 2 treinen van gaan rijden. Net de laatste 3 geoogst reuzevarken ,reuze geit,reuze geit geel.
    Toch nog twee classics gehad deze ronde

hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik had er 8:
    1 reuzengeit
    2 reuzenpaard geel
    1 eland ++:inlove:
    1 kalkoen geel :mad:
    1 struisvogel oranje
    1 vleermuis geel
    1 ezel oranje

ik ben best tevreden (behalve met die kalkoen, waar ik nota bene kalkoenen geel voor had ingeleverd)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.