Uitkomst verblijven San Gigantica Express

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Weet iemand of er al een draadje is met de uitkomst van de trein. Ik heb deze al gezocht maar kan het nergens vinden. Misschien is het draadje niet mee verhuisd naar het nieuwe forum. Mag je zelf zo'n draadje aanmaken? voor de uitkomst en om te kletsen over de trein.

2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wordt het aangeraden om je stallen te recyclen? Is de uitkomst wat je kan krijgen goed? Of matig...

3. AN_dv3

AN_dv3 Forumleerling

bij de hoogste vaak een reuze stal met upgrade geeft een gekleurd dier

4. schaapje52

Alle keren dat ik mee heb gedaan had ik mooie stallen gekregen. Dus hoop nu op weer paar leuke.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. DarkDevilDude

Wat voor stallen leveren jullie allemaal in?

En wat is de hoogste? 2000 punten?

6. schaapje52

Ik speel bijna altijd in de s en dan de 250 en 500. Ik heb nu 3 op het land staan. Ik speel voor oranje verblijven, classic stallen en reuze stallen gewoon, geel en oranje. Moet nu nog een paard oranje en een varken oranje. Krijg ik een reuze stal uit de trein die ik al bezit, gaat die weer op de trein, althans dat ik deed ik bij het vorige treintje. Nu heb ik nog geen uitkomst en ik weet niet of je die nu op de trein kan plaatsen. Ik koop een paar stallen geel en die vul ik aan met stallen die ik zelf bezit en wil missen.

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Kan nog steeds hoor schaapje. Ik heb de trein net 3x laten rijden op 3 gele reuze varkenstallen (die had ik teveel geen gewone voor :) )

Ps vind trouwens de trein voor de bomen leuker dan deze van de stallen
    Heb de reuze stallen eigenlijk nooit op het land staan.

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er zijn geen stallen van 2000 punten, en ik lever eigenlijk alleen maar de S versie in. De hele dag S500 gedaan, en de eerste 6 uitslagen binnen. Een oranje reuzenpaardenstal, een gewone reuzenpaardenstal, een gele en oranje varkensstal (geen reus) een gele kalkoen en een gele visvijver.
    Ik heb de gele kraaienverblijven en de gele vleermuisgrotten op de trein gezet, aangevuld met een paar gewone stallen waar ik meer dan 20 van had door de mysterieuze stallen (zoals de visvijver, de oranje houd ik, maar 20 basis vind ik genoeg).
    Daarna verder gegaan met kippenhokken. Net 20 stuks bijgekocht.
    Ik ben van plan de gele muizen ook nog op de trein te zetten, en dan maak ik eventueel gele vleermuisgrotten. De albino's zijn niet zo duur en heb ik meerdere op voorraad en dat gereedschap valt ook wel mee.

Het is echt niet de meeste keren feest, maar ik heb de voorgaande keren ook rendier ++ gekregen, eland++, ezel++, bever++.
    De rest gaat wel weer op de trein. Oranje zijn bij mij nog steeds welkom, daar wil ik wel een gele vleermuisgrot voor maken.
    Maar misschien zet ik zo ook nog wel reuzenstallen op de trein.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. schaapje52

Mooie uitslag Coco van de stallen. Ik heb er nu 3 staan op het land. 1 kan ik rond 11 uur oogsten en de andere 2 morgenavond.

@Bibi: dank je wel, dan gaat er nog een reusje straks op de trein.

10. DarkDevilDude

6x kippen is maar 60 punten? Kan ik niet meer kippen inleveren?

11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Nee wat veel spelers doen (wat coco ook al zei) is albinovleermuizen kopen op de markt en daar dan in de werkplaats een gele werkplaats van bouwen en deze in de trein..... (met een aantal andere stallen)
    De vraag is of jij genoeg gereedschap hiervoor hebt....

12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb pas de uitslag van 4 stallen: 500 punten: reuzegeit geel , 500 punten: reuzegeit oranje (!)
    Bij een ander account: 250 punten: schaap geel, 350 punten: ezel geel

Ik zette vandaag vooral reuzestallen en gele reuzestallen op de trein.
    Morgen ga ik gele vleermuishokken bouwen.

13. schaapje52

Ik heb zojuist een gewone reus paard op de trein gezet aangevuld met kippetjes. Wel een rare combinatie xD

14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Uit 2 treinen met 500 punten reuze varkenstal en oranje vleermuis
    Uit een 250 punten trein een eland classic++
    de classic++ vind ik altijd leuk :inlove:

15. schaapje52

De classic ++ stallen zijn zeker leuk :inlove: Ik heb er ook al een paar gekregen uit de trein. Ik moet nu nog 11 min wachten en dan weet ik mijn eerste uitslag. Daar wacht ik nog even op en dan gauw het hangmatje opzoeken.

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik vind de stallen trein niet zo leuk als de bomentrein, maar een prima manier om aan leuke ( oranje en classic )stallen te komen.
    De reuzenstallen vind ik handig als er een event is waar het om ep,s gaat.
    Ik hoop dat jij ook een goede uitslag hebt

17. schaapje52

Ik had een gele ezel xD Mooi beesje die mag blijven. Nu gauw de trein laten stoppen en slapen Tot morgen.

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind de oranje reuzenstallen handig voor het fokdier dat er uit komt. Deze zijn nog steeds redelijk duur op de markt, maar het scheelt je 2 rondes fokken. Van die soorten fok ik niet of nauwelijks meer met de fokdieren van de eerste ronde.
    Met 7 oranje reuzengeitenstallen ben ik dus mooi een eind opgeschoten met die fokquest en ik ben nu dan ook blij met de 4e oranje reuzenpaardenstal. De gewone vanmorgen op de trein gezet.

19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de gele reuzenstallen op de trein gezet en de oranje gehouden.
    Kijk op de tabbladen van de maxi stallen of je kans hebt op een oranje geitenstal maxi vracht A (1000Pnt)
    een oranje varkensstal maxi vracht B (1500Pnt) of een oranje Paardenstal Maxi vracht C (2000Pnt)

20. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

De eerste keer 3 stallen erop gezet. En helaas kreeg ik een gele reuzen paardenstal. Deze heb ik al dus gister deze maar weer op de trein gezet. Vanmorgen weer geoogst en ja hoor weer dezelfde stal deze is nu ook weer op de trein. Zou 3x scheepsrecht zijn????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.