uit het spel gegooid

Discussie in 'Help archief' gestart door roodkeelduiker, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Sinds een half uur heb ik al meerdere malen opnieuw moeten inloggen, omdat ik er steeds uitgegooid wordt >:(
    Heeft iemand anders ook problemen hiermee en heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
    Flash cache is geleegd en cookies verwijderd.

2. moppeltje

moppeltje Forummeester

ik werd en net ook uitgegooid

Lieve vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ron heeft er een apart draadje voor geopend met het verzoek een formulier in te vullen, dan kunnen ze gerichter aan het probleem werken.

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik kom er niet eens meer op. Op geen enkele brouwser. HIj laad niet door

Eindelijk gelukt

5. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Dat draadje had ik gezien voordat ik postte, maar mijn spel bevriest niet en loopt niet vast. Ik wordt er gewoon uitgegooid.
    Ik ben na een uur van ergernissen van Chrome overgegaan naar Firefox, en toen geen last meer gehad.
    Morgen ga ik Chrome wel weer eens proberen, kijken of het dan wel gaat.
    In ieder geval bedankt voor de reactie.

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb erop gereageerd. Maar sinds vanavond is het veel erger geworden. Het is gewoon bagger. Als dit zo blijft ben ik met een paar dagen uitgespeeld. Dan geen Farmadrama mee. Het wordt echt alleen maar erger

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.