Uiltje

Discussie in 'Help archief' gestart door Tuintje57, 7 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Sinds gisteren blijft bij mij het uiltje zichtbaar, ook na de cookies te hebben verwijderd. Ik vind het nogal lastig, zijn er meer mensen die daar last van hebben?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Klaartjuh, ik heb alles gedaan, de flash geleegd , cookies verwijderd, maar het uiltje heeft denk ik een winterslaap en is niet wakker te maken.

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Niet dat ik er verstand van heb, hoor....:p maar heeft het iets met mentorschap te maken?
    Je bent toch onlangs mentor geworden? Heeft dit mss met je kuikens te maken?

5. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Ik snap van dit hele alles geen snars meer Borkie. Ik heb nooit de melding gehad dat ik mentor zou zijn geworden, moest daar per ongeluk achter komen. Vervolgens heb ik nog niet 1 kuiken, blijf de melding houden dat ze voor mij aan het zoeken zijn. Dus samen met het mentorschap en dat uiltje denk ik onderhand zelf dat er gewoon iets mis is bij BP/server. :(:(

6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik zou zeggen... stuur een ticket om het uit te laten zoeken! Iig veel succes :)

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

En ticket naar support beantwoord :)
    Aangezien het daar verder afgehandeld wordt sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.