Uiltje/duifje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Gert-Jannetje, 10 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik spreek namens de werkgroep "Tegen onderwaardering van uilen" over de onduidelijke tekening van de postuil. Veel boeren en boerinnen denken dat het een duif is. Dus de kredieten voor alle ijver van de uilen gaat naar de duiven. Hierdoor voelen de uilen zich erg ondergewaardeerd. Is het mogelijk om hun weergave aan te passen waardoor het voor iedereen duidelijk is wie nu werkelijk de post rondbrengen? Desnoods door de uil opnieuw te tekenen?

HannyBalleke, annerieke1980, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Uiltje is voor de nachtpost, duifje voor overdag, dan gaat uiltje een uiltje knappen;)

omaatje75, lovely, japie08 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. miekekoning

miekekoning Veteraan

De term uil en duif wordt inderdaad regelmatig door elkaar gehaald. Maar officieel is het een duif (zoals je ook in het bovenstaande plaatje ziet staan)

Wel krijg je een sieritem van een uil als je de tutorial goed doorloopt. [​IMG]

Hoewel ik uiteraard erg begaan ben met de bezigheden van de werkgroep Tegen onderwaardering van uilen, denk ik dat jullie dit deel van de campagne kunnen laten rusten en je volledig kunnen gaan richten op andere actiepunten.

Eens een nieuwe duidelijke opfrisbeurt van het duifje is best een goed idee als we toen aan het veranderen zijn op de boerderij.

HannyBalleke, lovely en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.