uilenbomen

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 21 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik heb 4 uilenbomen... eentje in de Siertuin, Schateiland, Kristalwatervallen en Open plek. In de loop der tijd aangeschaft bij de uitverkopen volgens mij...

Nu heb ik in de afgelopen dagen alle sieritems, huisdieren, etc. verwijderd en heb ze vandaag grotendeels weer verdeeld over die plaatsen. Maar nu mis ik twee uilenbomen:eek:

Voordat ik een ticket naar Support stuur, wil ik ff hier vragen of je wel meer dan twee dezelfde huisdieren kunt hebben... Heb ik door ze allemaal te verwijderen teveel in mijn inventaris gehad?:oops:

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

je kan niet 2 uilen op hetzelfde veld zetten maar voor de rest kan je meerdere uilen gewoon in de inventaris hebben. Dus word toch support schrijven waar ze zijn gebleven

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

Ja, dat dacht ik ook... heb zelfs nog gekeken of ze op de wolkenrijen terecht zijn gekomen, maar daar kunnen ze niet geplaatst worden volgens mij. Dan ga ik maar es ff een briefje schrijven...:music:

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je wel al je velden afgezocht want bij verwijderen met de knechten blijven de huisdieren gewoon staan .

Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

Klopt... heb ze handmatig verwijderd. Heb zelfs geprobeerd twee dezelfde op hetzelfde veld te plaatsen, wat natuurlijk niet lukte. Dat was met de kraaienboom... mijn derde. En die is nu ook weg, zie ik:cry:

Edit: En mijn tweede piñata-hol is ook weg...:eek:

Laatste bewerkt: 21 Maart 2018
  6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Aangezien deze vraag verder via support opgepakt wordt geef ik dit draadje een slotje.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.