turbomolen

Discussie in 'Help archief' gestart door rubke1965, 11 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rubke1965

rubke1965 Junior expert

heb gister turbomolen gekocht, waar zie ik nu een klokje,
    hoelang ik nu nog die turbomolen heb???, ik kan nergens iets vinden. rob

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Die staat boven de buff slots (die waar je gegeten ambachtsproducten dus zichtbaar zijn)

rubke1965 vindt dit leuk.
  3. rubke1965

rubke1965 Junior expert

sorry, snap ff niet waar je bedoelt, hihi

4. theav71

Neem aan dat je weleens wac eet en in het schermpje waar je dus ziet hoelang de wac nog duurt zie je dus ook een schermpje van de molen

5. rubke1965

rubke1965 Junior expert

zie daar alleen hoelang het dierenvoer nog draait. verder zie ik daar niks, sorry

6. rubke1965

rubke1965 Junior expert

ik heb onder de klok, waar mijn eigen ontwerp icoontje staan, gekeken, niks,
    ik heb gister turbomolen gekocht, en staat er niet bij, wat doe ik fout????
    User: rubke1965ID: 7771207

7. theav71

Dan kan je het beste even support een berichtje sturen, want die kunnen in je account kijken. Link naar support vind je onder het spel.

rubke1965 vindt dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

Onderin dat scherm heb je pijltjes staan. Heb je daar wel op geklikt? Als je de bonenstaakrij hebt geoogst dan is de kans groot dat je meerdere bladzijden hebt en kan hij ook verderop staan.

o_Ok kan het eraan liggen aan de manier waarop je hebt betaald. Is dit via een mobiele telefoon geweest kan het ook zijn dat dit niet (meer) ondersteund wordt door je provider. Dan kan het dus kloppen dat je het niet kan vinden.

Als bovenstaande niet het geval is dan kan je inderdaad zoals theav71 zegt het beste een ticket naar support sturen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.