tulpguldens

Discussie in 'Help archief' gestart door hondevlo, 18 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hondevlo

hondevlo Forumleerling

hoi even een vraagje, als ik 300 tulpguldens koop voor 9,99 wat houd die +20% eigenlijk in?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Hallo hondevlo,
    De 20% extra zit in de prijs meegerekend, als je 5 keer het pakketje van 1.99 koopt heb je ook 10 euro uitgegeven, maar heb je maar 250 tg

die 20% wil zeggen dat je 20% goedkoper uit bent met dat pakketje dan met het kleine pakketje

3. hondevlo

hondevlo Forumleerling

oke dank je voor de uitleg, zo had ik het nog niet bekeken.

4. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Als je het pakketje 150 TG neemt krijg je er ook supermest bij. Als je het pakket 2x koopt heb je ook 300 tg plus 20 supermest voor 9,98 ;)

5. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

En als je met Paysafecard koopt krijg je 314TG;)

6. voesje

voesje Oudgediende

wat is een paysafecard?

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is een soort prepaidbetaalkaart waar je online mee kan betalen. Je kan die op veel plaatsen kopen voor diverse bedragen en je krijgt dan een bon waar een code opstaat. Daarmee kan je betalen. Je hoeft niet alles in 1 keer op te maken.

8. voesje

voesje Oudgediende

oke, gewoon in de winkel dus?

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Niet overal maar dat kan je opzoeken. :)

10. voesje

voesje Oudgediende

Oke, bedankt voor het antwoord. Ga ik eens op zoek

11. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

sigaren winkels, supermarkten, benzine stations, warenhuizen enz, even vragen bij de kassa, sommige winkeldames weten niet dat ze er zijn, ze staan onder pre-paid telefoon kaarten op de kassa
    ik heb op 3 minuten lopen een benzine station die ze verkoopt, maar ook mijn supermarkt en sigarenwinkel verkoopt ze

voesje en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.