TULPGULDENS ACTIES

Discussie in 'Overig archief' gestart door dutchboy, 13 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

nee zeker niet was grap bedoelt

popje4 vindt dit leuk.
  2. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ik ging me al bijna zorgen maken.. xD

tootje vindt dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

niet nodig wees gerust
    met of zonder tg speel ik toch verder

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

We kunnen het meenemen naar BP, beloftes kan ik uiteraard verder niet maken.

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja ben het wel eens met wat hier boven allemaal gezegd word ik besteed soms twee euro om het molenabonnement te kunnen aanschaffen met een gezin en twee honden heb ik per maand niet veel over om te besteden aan een spel....... maar ook al had ik het wel ik weet niet of ik zo maar 100,- zou uitgeven enkel om te spelen ben nog al gek op goede doelen dus denk dat ik daar dan meer naar toe zou doen. maar snap wel wat hier bedoelt word hoor, trouw zijn zou ook wel eens beloond mogen worden toch.....

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. tootje

tootje Commandant van het forum

Goed punt Dutchboy.... Een aardige aanbieding voor alle spelers zou sympathiek zijn.... Misschien kunnen ze bonuspunten invoeren...of zegeltjes die je kunt sparen. Bij een volle kaart krijg je een aanbieding :wuerg:xD

Sintra98, Cornelly52, sinkieboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

klaartjuh dank je wel
    ook voor superfan van farmerama is het ook prettig dat we
    als vaste en betalende kern ook een beetje beloont worden
    bp moet het toch ook hebben van inkomsten om het spel verder te ontwikkelen
    de toekomst in.
    alles kost toch een hoop tijd en geld.

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

zegeltjes plakken??? yes daar ben ik dol op....dus kom maar op met die spaarkaart.

Sintra98, Cornelly52 en tootje vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:inlove:
    bonus punten klinkt leuk
    zegeltjes wat minder meestal raak ik ze kwijt:cry:

happy valentijn iedereen:inlove::inlove::inlove::inlove:

popje4 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  10. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Waarom niet iets simpeler. Laat gewoon de mest die we uit onze stallen krijgen óók doortellen boven de 300!
    Idee?

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Mest en tulpguldenacties combineren? Laat de mest aub buiten het TG verhaal.
    En voor jou telt 300, als de mest uit de stallen ook doortelt, kan iedereen onbeperkt mest verzamelen zonder enige reden om te verkopen. Dan hebben de runes en het premium geen nut meer. In plaats daarvan kan er ook een maximum aan de grote op de markt worden gesteld, ter grote van je maximum. Dat vergroot het nut weer iets meer, terwijl iedereen wel in 1 marktbezoek voldoende mest kan krijgen om het hele event mest te kunnen gebruiken.

Wat betreft de tulpguldenacties, ik denk dat het alleen maar gunstig is voor BP wanneer ieder jaar met de verjaardag de aanbiedingen weer helemaal gereset worden, zodat iedereen weer met de kleinste aanbieding kan beginnen, of bijvoorbeeld na 3 maanden lang geen aanschaf 1 aanbieding terug. Dan kun je iedere 3 maanden profiteren van de aanbieding die financieel het beste bij je portemonnee past.
    Heb je een maand extra veel uitgegeven, heb je na een half jaar toch de aanbieding die je het liefst hebt.

popje4 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  12. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Algemene vragen, zijn algemene! vragen.

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daarom mag je nog wel opletten waar de algemene vraag over gaat waar je op reageert.

tootje vindt dit leuk.
  14. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Dat probleem heb ik hier ook te loyaal geweest nu helemaal geen aanbiedingen meer >:(:cry:

Sintra98 vindt dit leuk.
  15. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xDZitten we beide op het strafbankje.......:sleepy:
    Zit er gelukkig niet alleen
    anders zou het wel erg ongezellig zijn

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

o_Ok hier staat de aanbieding van 49,99 euro al heel lang - sorry, maar dat is me toch echt te veel!
    Heel jammer!

17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Als ik naar de bank ga op het plein staan er wel TG aanbiedingen voor 1.99 of 4.99 alleen dat heb je geen extra's erbij.
    Misschien een tip!

18. henny54

henny54 Regelmatige auteur

Ik wil hier toch nog iets over zeggen. Ik snap wat jullie zeggen hoor en we geven dit punt ook vaak door. Dus begrip is er. Wat je ook kunt doen is natuurlijk de Cash voor Action, je krijgt dan wel veel reclame, maar je zou er een apart aan te maken email-adres voor kunnen gebruiken.

Of je gebruikt een paysafe-kaart en koopt daarmee de aanbieding van 4,99 en krijgt ook nog eens de 20 extra supermest gratis. Dat is persoonlijk mijn favoriete aanschaf..., bovendien geeft een paysafe nog eens extra 10% TG van je aanschaf. Leuk meegenomen toch?

Eens per zoveel tijd is er een reset, dat klopt....

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ik begrijp dat jullie, als moderatoren en administrators, jullie best doen om het ons, als spelers, zoveel mogelijk naar de zin te maken, waarvoor hulde. En ik twijfel er niet aan dat er door jullie aan gedaan wordt wat mogelijk is om onze wensen kenbaar te maken. Maar zoals je feitelijk zelf al aangeeft heeft BP daar weinig oren naar en heeft men kennelijk niet de beleving iets te moeten doen om de loyale klanten te behouden maar slechts de gedachte relatief nieuwe spelers aan te zetten tot initiële investeringen waarna het geld vanzelf wel periodiek binnen zal blijven stromen. Nu, in mijn situatie leidt een dergelijke, in mijn ogen arrogante, opstelling toch écht tot een inkomstenderving..

20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het hele vorig jaar (2014) niet een keer een loyaliteitsbonus gehad en ook in 2015 (nog) niet
    Je reset verhaal klopt in mijn geval van geen kant tenzij bedoeld wordt je koopt al regelmatig dus we hoeven je niets extra's meer te geven:cry:>:(:cry:

Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.