tuinkers

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 7 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb de tuinkers gekocht, maar hij geeft aan dat hij in 1 sec klaar is ? o.o1

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voor zover ik weet zou je die niet moeten kunnen kopen, maar momenteel zijn er wat problemen met het spel. Deze worden zsm opgelost, hopelijk weten wij daarna ook meer.

3. mamiagk

mamiagk Forum-expert

oh? was al driftig aan het zaaien... heb ook gelijk die quests even gedaan, mogen die wel kunnen dan?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb ze zelfs al gekocht, de tuinkers

6. katbla

katbla Forum freak

ik ook, en die moeilijke questen gelijk afgemaakt...:D

7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

in de OA stond nieuwe quests "alleen voor nieuwe accounts" maar bij mij staan ze ook open.

8. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Je krijgt er 4 bij de quest vruchtengebak !!!!!

9. Twinnie49

Twinnie49 Junior expert

heb ik ook gekocht, gezaaid en questen gedaan.

10. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik heb al een flinke voorraad tuinkers aangelegd voordat ik dit las, misschien maar effe stoppen als het toch weer verdwijntxD

11. debeus

debeus Doorzetter

wat kan ik er mee en moet ik nog meer verbouwen of gaat alles weer weg?

12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Wij weten op dit moment nog niks, alles is wel doorgegeven/bekend bij BP.

13. klakje

klakje Oudgediende

In 1 seconde klaar is toch niks alleen tijd. Waarom toch zoiets is dit om knechten te gaan inzetten??

14. mamiagk

mamiagk Forum-expert

nou, als je echt net begint en je krijgt water en mest en duiten voor de quests, dan ben je daar echt wel blij mee hoor! ik weet nog hoe lastig het soms was, wachten op je gewasjes...geen duitjes, waardoor je het zelfs niet op de markt kon zetten....(die goede oude tijd....toen boeren nog simpel was maar ook ingewikkeld omdat je echt alles moest uitzoeken)

15. Lieve

Lieve Halfgod

en acaciafruit is ook bij op de markt gekomen, weet iemand of dat van nieuwe boom is of ....

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

we krijgen volgens de eventkalender binnenkort weer mysterieuze stekjes met nieuwe bomen

17. Lieve

Lieve Halfgod

ik dacht dat het zoiets was farmermikkie maar vond nog niks

18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

en ook de perzische zijdepeul is een nieuwe boomvrucht

19. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

wat ook heel vreemd is ik maak als een gek tuinkers aan zet ze op de markt en ben ze dan nog sneller kwijt dan dat ik ze erop zet per 500 tegelijk, heel vreemd xD

20. Lieve

Lieve Halfgod

zo ver had ik nog niet gezien
    dan staan ze nu op voorhand op de markt
    en sinds vandaag zijn er ook wezels en axolotl te koop eindelijk hoewel het lijken wel gouden aan die prijsxD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.