Trofee??

Discussie in 'Help archief' gestart door Susannamaria, 6 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ik kreeg een melding er is mij een trofee uitgereikt als Forum ambassadeur:(
    Wat is dat, wat kan ik ermee doen en waarom krijg ik die en waar kan ik dat ding bewonderen?
    Boel vragen maar ik heb dit nog niet eerder gezieno_O
    Wie weet hier wat meer over en wil het mij ook vertellen?
    Vast bedankt en de groetjes van,
    Susan

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Blijkbaar heb je een bepaalde melding weer aangezet. Je krijgt niet echt een trofee, en het gaat om de titel onder je naam.
    Er moet ergens een lijst van zijn in welke volgorde je die krijgt. Je bent vlak daarna weer naar boven of beneden gegaan.
    Voor zover ik weet gaan je aantal postings naar beneden wanneer de spelletjes opgeruimd worden, maar dat weet ik niet zeker.

3. Susannamaria

Dank je wel Coco voor de uitleg maar ik ben nu nog niet geleveld en er stond gewoon een 1 bij mijn meldingen. Maar ik dacht dat ik een gouden beker ofzo kreegxD Fijne avond.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit heeft te maken met het aantal posten die je op het forum hebt gezet. Ondertussen heb je al de titel forumgeneraal. Je krijgt dus niet echt een beker, het is alleen een soort eervolle vermelding.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er is een FAQ van geweest. Ik heb gezocht, in de onderwerpenlijst komt het onderwerp forumtitels wel voor, met verwijzing naar de forum-faq, en daar heb ik de titels niet kunnen vinden.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

-Coco1968- vindt dit leuk.
  7. Susannamaria

Damk jullie wel allebei voor het antwoorden. Koddig ik had die lijst nog nooit gezien:D
    Dus óp naar de 500xD

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.